
Fie Lewis Hamilton a început din nou cunoscuta melodie "iar nu m-au ascultat", fie Mercedes nu îl ia suficient de în serios pe septuplul campion mondial. De ani de zile.

Încă un sezon slab (la nivelul Mercedes), încă un an fără victorie în cursă. Oricine îl urmărește un pic pe Lewis Hamilton și îi cunoaște mentalitatea știe cum este posibil ca septuplul campion mondial să ia totul.

Andretti, în parteneriat cu Caddy, intenționează să se alăture Campionatului Mondial de Formula 1 în 2026, iar FIA nu are obiecții.

Sir Lewis Hamilton spune că legendarul Autodromo Nazionale Monza este plictisitor și ar trebui reproiectat. Această idee nu a fost neapărat un succes fără rezerve.

În cel mai recent episod al seriei noastre de aniversări, vă dezvăluim câteva fapte neobișnuite despre spaniolul de la Scuderia Ferrari!

După ce "incidentul" privind plafonul de costuri al Red Bull Racing din 2021 a provocat o reacție de amploare, anul acesta atât Red Bull, cât și Mercedes au încălcat regulile, potrivit unei instituții media olandeze.

Deși nu mai este un pilot activ, Vettel iese adesea în evidență ca pilot de curse. Iar acest "om din interior" s-a comparat deja de mai multe ori cu clasa lui Verstappen. Iar germanul simte că are ceva de invidiat în calitate de al doilea campion mondial individual al Red Bull Racing...

Juan Pablo Montoya s-a luat urât de Lewis Hamilton. Fostul pilot de la Williams și McLaren spune că este o mare ipocrizie să ceară ca FIA să pună frâu la Red Bull Racing.

În timp ce întreaga lume a Formulei 1 vorbește despre viitorul film al lui Brad Pitt despre F1 - chiar și pilotii - Max Verstappen inch*ie circul.

Deși cei mai mulți piloți protestează și pare o categorie imposibilă din punct de vedere logistic și având în vedere "realitățile" vremurilor noastre, Formula 1 a publicat programul pentru anul viitor, care include 24 de curse.

Lewis Hamilton nu a fost scutit de "decapitarea" de care au dat dovadă comisarii de cursă de pe Red Bull Ring, unde i-au fost anulate constant tururile de pistă într-o manieră farsă, pedepsit pentru cea mai mică ieșire de pe pistă.

Și această cursă a fost câștigată de un Red Bull, echipa demonstrând o superioritate din ce în ce mai copleșitoare în cursa de acasă și trimițând încă o dată un mesaj: nu există rival pentru cuplul RB - Verstappen....

Expertul Peter Windsor a speculat că nu numai că Max Verstappen a fost capabil să-l învingă pe Lewis Hamilton într-o mașină inferioară, dar că nu ar fi fost un adversar pentru septuplul campion mondial în actuala Red Bull, care bate lumea.

Nici măcar la jumătatea campionatului 2023, putem spune că Sergio Perez, în cea mai bună mașină tehnică din domeniu, nu are nicio șansă de a câștiga titlul mondial. De fapt, ar fi un fel de miracol dacă ar termina al doilea în pole position la sfârșitul anului.

Mercedes s-a mișcat foarte bine în Marele Premiu al Canadei, unde Lewis Hamilton a urcat și el pe podium. Potrivit șefului său, acesta este doar un pas pe drumul de întoarcere spre succes, următoarele vor fi mult mai mari.

Cu totul sub control de la început până la sfârșit și cu o tehnică ușor de dirijat, Max Verstappen a obținut o nouă victorie relaxată, în timp ce Red Bull nu a găsit din nou niciun contracandidat. Dar nici măcar nu a putut să-l învingă...

Când vine vorba de Red Bull Racing, nimeni nu vorbește dacă Max Verstappen sau Sergio Perez va fi campion mondial sau dacă va exista o luptă pentru titlul la constructori. Singurul subiect relevant este dacă pot face un miracol...

Din ce în ce mai des, Fernando Alonso vorbește despre momentul în care va obține prima victorie în cursă pentru Aston Martin.

Așa cum era prevăzut, cursa de la Imola nu a putut fi organizată în actuala situație de urgență, așa că Formula 1 a anulat cursa la timp (poate...), în urma consultării cu autoritățile locale.

Fernando Alonso a revenit pe podium la Marele Premiu de la Miami, după ce a ratat la Baku. Spaniolul a condus practic totul din Aston Martin-ul său, dar a fost "doar" suficient pentru a ține Mercedes-ul în spate.

Cursa, care a avut loc seara, ora Ungariei, a fost precedată de o serie de ploi și furtuni care au șters cauciucul aplicat în restul weekendului. Ar fi putut fi un thriller dacă... Max Verstappen nu ar fi luat o victorie clară.

Vești tulburătoare de la Maranello. În timp ce se zvonește că Charles Leclerc se îndreaptă spre Mercedes, Carlos Sainz ar putea fi în mișcare. Nu de bună voie, însă...

Fanii lui Lewis Hamilton nu numai că sunt greu de uitat, dar sunt și tenace și fanatici: de exemplu, aceștia și-au pus acum în cap să lanseze o petiție pentru a-i lua lui Max Verstappen titlul "nedrept" din 2021.

Cea mai mare surpriză a anului 2023 va fi, fără îndoială, strălucirea celor de la Aston Martin și mai ales a lui Fernando Alonso. Campionul mondial spaniol a revenit în zbor la cele mai bune zile ale sale, iar succesul său seamănă puțin cu cel al fostului său rival.

După o performanță slabă în cursa de deschidere, toată lumea îngropa în mod clar echipa Mercedes, dar astăzi lucrurile s-au schimbat. Atât de mult, încât Lewis Hamilton a urcat pe podium în Marele Premiu al Australiei.

Ei bine, am ghicit deja că Fernando Alonso și Lewis Hamilton, iar dacă vrem să fim foarte, foarte optimiști, atunci max. Sergio Perez...

Onoarea și șansa de a interpreta personajul compatriotului septuplului campion mondial Lewis Hamilton și binecunoscutul star al filmelor White Snow și Swarm, Damson Idris, a fost câștigată de Brad Pitt.

Marele Premiu al Australiei a adus un haos rar întâlnit și, câteva zile mai târziu, spiritele sunt încă încinse. De fapt!

De ceva timp este un secret de taină faptul că vor exista două sesiuni de calificări în weekend-urile de sprint. Ei bine, aceasta nu este singura schimbare la care ne putem aștepta...

A fost imbatabil atât în ceea ce privește numărul de tururi parcurse, cât și în ceea ce privește timpii pe tur la primul test din Bahrain. Deși nu merită să tragem concluzii ferme după o singură zi de teste, este grăitor faptul că Max Verstappen a reușit să parcurgă joi de două ori mai multe tururi decât oricine altcineva din pluton fără nicio defecțiune.

Deși timpii pe tur sunt un aspect secundar în aceste zile, trebuie spus că Alfa Romeo, pe pneuri moi, a reușit să-i ajungă din urmă pe Max Verstappen și Fernando Alonso, care au fost din nou solizi pe pneuri medii.

Șeful echipei Mercedes a fost un critic vehement al colegului său, ceea ce te face să crezi că nu este atât de sigur că Christian Horner este problema. Aceasta din urmă este cu atât mai evidentă cu cât Toto Wolff continuă să trăiască în trecut.

Deși retragerea lui Mick Schumacher va însemna că pe grila de start a campionatului din 2023 va mai fi un pilot german, statisticile arată că germanii nu sunt foarte impresionați.

Iată un exemplu de manual de situație în care adevărul iese la iveală, când persoana intervievată este surprinsă de reporter.

În 2022, George Russell a demonstrat în mai multe rânduri (și chiar și înainte) că are potențialul și "plusul" necesar pentru a deveni un adevărat succes.

Suntem abia la sfârșitul sezonului din 2022 și deja suntem martori la schimbări majore: Nico Hülkenberg, Fernando Alonso, și Pierre Gasly s-au prezentat la noile lor echipe, fiind prezentați și doi piloți aflați la început de drum în Formula 1: Nyck de Vries și Oscar Piastri.

Abia s-a răcit scaunul campionului mondial din bolidul Alpine, el este deja super-încântat de noul său angajator. Alonso a avut doar cuvinte de laudă la adresa monopostului verde și este convins, că transferul la noua echipă nu a fost o decizie rea. Din contră!

Această afirmație cu impact redus asupra fanilor Ferrari a venit de la Leclerc, care a comunicat fanilor că nu este dispus să aștepte până la sezonul din 2026.

Fostul pilot/veteran de Formula 1 Hans-Joachim Stuck este de părere că este ilogică speranța conform căreia prima echipă campioană mondială la constructori va fi afectată în vreun fel de reducerea timpilor conexă tunelului aerodinamic.

Cât de demult au fost primele curse când discutam despre înălțarea Scuderia Ferrari și rămânerea în urmă a Red Bull. Au intervenit niște schimbări majore de atunci, atât de majore încât chiar și Mercedes, echipa care a trecut prin multe peripeții, reprezintă o putere mai mare decât italienii.

În ciuda problemei cu schimbul de roți, în ciuda multiplelor faze cu mașina de siguranță, noul dublu campion al clasamentului a reușit să câștige cursa, făcând astfel din echipa sa campioană mondială în categoria constructorilor.

Șeful de echipă Mercedes a venit cu o „noțiune” gravă: Toto Wolff a spus că dacă Red Bull Racing poate scăpa încălcarea limitei superioare de cheltuieli fără penalizare relevantă, atunci și echipa sa este gata să cheltuie în exces!

Cu jumătate de sezon rămas de parcurs, pariem pe faptul că recuperarea avansului obținut de pilotul Red Bull Racing nu este posibilă.

Până în prezent, anul 2022 nu este nicidecum anul lui Lewis Hamilton, deși nu poate fi negat faptul, că Mercedes progresează în ritm galopant. După dificultățile întâmpinate în prima jumătate a sezonului, pilotul britanic a luat o pauză și spune că așteaptă cu nerăbdare restul sezonului, fiind complet odihnit și o persoană complet diferită.

Lipsa de corelație dintre talent și performanță respectiv remunerație este axiomatică. Această stare de fapt este bine reprezentată de lista de mai jos, unde primele trei poziții sunt probabil în regulă, însă de acolo în jos...

Mattia Binotto este o mare figură în sine, asta este clar. Deși a dat cu piciorul la trei victorii sigure și contrar repetatelor sinucideri tactice, șeful de echipă Ferrari nu crede că sunt slabi la acest capitolul strategie...

Abia ne-am revenit din emoțiile intense trăite la Marele Premiu al Ungariei, când în prima parte a acestei zile a apărut vestea conform căreia locul lui Sebastian Vettel va reveni lui Fernando Alonso, care astfel în 2023 își va continua cariera la Aston Martin.

Aspirantul la titlul mondial al echipei Red Bull Racing se așteaptă la un weekend dificil și împărtășește părerea lui Mattia Binotto conform căreia Scuderia Ferrari poate intra în vacanța de vară cu podium dublu.

Mattia Binotto nu este supărat pe pilotul său pentru evenimentele survenite în cadrul Marelui Premiu al Franței și pariază pe un podium dublu pe Hungaroring pentru echipa roșie.

După cum știți, la Marele Premiu al Austriei de la sfârșitul săptămânii trecute, Sebastian Vettel a părăsit briefingul fără permisiune și a fost amendat cu 25.000 USD. Lucrurile petrecute acolo au stârnit multă furie, iar acum a ieșit la iveală faptul că Fernando Alonso ar fi fost de vină...

După Marele Premiu al Austriei Max Verstappen nu s-a abținut deloc și a adoptat o poziție dură în ceea ce privește conducerea cursei. Sancționarea mai multor piloți și anularea a 43 de tururi au constituit motive de supărare nu doar pentru pilotul olandez, ci și pentru restul phttps://www.fansbrands.ro/magazin-red-bull-racinglutonului...

Abia se uscase cerneala pe directivele tehnice referitoare la porpoising emise de FIA în Montreal, Mercedes a și montat pe mașina sa o piesă care teoretic soluționează această problemă.

Șeful de echipă Scuderia Ferrari consideră că „cei de sus” ar fi reacționat mai rapid în legătură cu mașina de siguranță, echipa ar fi câștigat Marele Premiu al Canadei.

„Dacă nu ajungi la capăt, nu contează cât de rapid ești” – a spus Russell, care a terminat al treilea în Marele Premiu al Azerbaidjanului, trimițând un mesaj voalat celor de la Ferrari, inclusiv lui Charles Leclerc.

Încă ne amintim declarațiile de după primele curse, când piloții și echipa își propuneau atingerea succesului absolut. La fel gândise și șeful de echipă reținut în prezent…

Lewis Hamilton are un an foarte prost: nu numai că Mercedes a regresat drastic și, uneori, monopostul este aproape imposibil de condus, dar și „juniorul” George Russell îl învinge de fiecare dată. Totuși, nu asta este cea mai mare problemă.

În timp ce Toto Wolff a reveni la planurile (visele...) sale de campionat mondial după Marele Premiu al Spaniei, Mattia Binotto i-a spulberat fără milă orice speranță.

Cel puțin conform presei italiene, care a calculat că germanii au rămas practic fără bani deoarece au cheltuit deja tot bugetul permis în acest scop. Dacă aceasta este situația și dacă cel mai recent pachet de îmbunătățiri nu va aduce rezultatele așteptate, apărătorul titlului în Campionatul Constructorilor se va confrunta cu zile infernale (ani infernali...).

Deși a obținut pole position-ul și a ajuns cu cele două monoposturi pe primele trei locuri, Scuderia Ferrari nu avea nicio șansă reală de a câștiga cursa de la Miami. Echipa din Maranello nu caută motivele în propria curte, ci consideră că Red Bull Racing a „aplicat niște trucuri”.

Aproape toți fanii raționali ai Formulei 1 știu că Fernando Alonso nu are ce căuta în clasamentul intermediar și că, dacă ar avea o mașină demnă de titlu, ar putea reveni în lupta pentru campionatul mondial.

Septuplul campion mondial trece printr-o perioadă foarte proastă în aceste zile: un tur de la Max Verstappen, înfrângeri constante în partea superioară a pitlanei în fața unui debutant și inevitabilele explicații foarte neplăcute.

Ieri am scris despre reînnoirea generațiilor, și într-adevăr, Fernando Alonso nu este chiar cel mai tânăr competitor. Devine din ce în ce mai probabil că după retragerea lui Kimi Raikkönen, anul acesta vom fi nevoiți să ne luăm rămas bun de la mai multe vedete dintre veterani – dar în niciun caz de la Alonso!

Fostul pilot Scuderia Ferrari a rostit sentința, nefiind zgârcit cu atributele și adjectivele surprinzătoare și dure.

Șeful echipei Scuderia Ferrari a fost mult timp ținta supărărilor fanilor, însă este foarte posibil ca începând cu anul 2022 să fie considerat un adevărat erou salvator.

Aparent s-ar putea ca Red Bull Racing să se confrunte în curând cu o dilemă serioasă. Deși toate argumentele și gândirea logică sunt în prezent în favoarea păstrării lui Sergio Perez, performanța uluitoare a lui Pierre Gasly, protejatul Red Bull, nu este de ignorat.

În cea mai mare parte a Marelui Premiu al Bahrainului, echipa austriacă a avut o performanță solidă, dar ultimele tururi au adus o dramă pentru echipă. Există speculații cu privire la o defecțiune ascunsă care apare doar la un nivel scăzut de combustibil...

Directorul sportiv al Scuderia Ferrari fost mereu convins că acest talent de la Monaco ar putea deveni cel mai tânăr campion mondial din istoria Ferrari. După primele două curse din 2022, el nu este doar încrezător, ci aproape sigur!

Ceea ce am știut întotdeauna despre Mercedes este că le place să ne impresioneze și că mințile care lucrează pentru ei sunt capabile de idei uimitoare. Dar acum, potrivit presei italiene, o evoluție șocantă, fără precedent, este pe cale să aibă loc...

Un nou sezon al serialului Netflix "Drive to Survive" va apărea în curând, iar acesta va fi un bun preambul pentru sezonul 2022. Nu știm încă prea multe despre conținutul episoadelor, dar s-a aflat deja o parte din frazele rostite... Cu siguranță, acest lucru va pune comunitatea Formulei 1 "în priză"!

În ultima vreme fostul campion mondial spaniol a dat adevărate dureri de cap echipei de profesioniști condusă de Michael Masi. De multe ori a forțat limitele, pe care le-a și depășit de mai multe ori, în scopul atrageri atenției asupra inconsecvențelor în decizii.

A fost doar a doua apariție în fața camerelor a pilotului britanic, însă cuvintele sale sigur vor constitui motiv de revoltă. Lewis Hamilton acuză FIA de faptul că anumite persoane sunt cumpărate de cineva…

În timp ce majoritatea fanilor Formulei 1 erau concentrați pe spectacolul de prezentare a bolidului Scuderia Ferrari, pe paginile web ale FIA a fost postat un videoclip. În cadrul acestui videoclip Mohammed ben Sulayem explică detaliat schimbările.

Câteva modificări minore, dar același aspect, ca în imaginea „scursă” ieri - debutul monopostului Scuderia Ferrari 2022.

Am auzit de multe ori că cel puțin opt, poate chiar și zece piloți ar putea lupta pentru campionatul mondial într-un Mercedes. Și nu mai sunt doar fanii care gândesc astfel, așa crede și Carlos Sainz.

Începând cu acest an, sezonul de ”relaxare” în Formula 1 se va încheia și vor începe să apare mașini noi. Noua armă a campionului en-titre Max Verstappen, RB18, e aici!

Tăcerea lui Lewis Hamilton a „inspirat" multe persoane, însă implicarea unui șef de echipă în această poveste nu este tocmai ceva obișnuit...

Este cunoscut faptul că piloții secundar joacă un rol foarte important în lupta pentru titlul mondial. Pentru mult timp Red Bull Racing a „suferit” foarte mult din acest punct de vedere, însă anul trecut l-au activat pe Sergio Perez, care în ultima cursă a sezonului s-a apărat atât de feroce, încât a pus bazele poveștii de succes a lui Max Verstappen.

În cazul echipei roșii a apărut posibilitatea revenirii uneia dintre verigile cheie ale succesului acestei echipe. Această verigă-cheie este nimeni altul, decât Jean Todt, președintele FIA aflat la sfârșit de mandat.

Pentru cursele rămase, Lewis Hamilton primește un motor de ”NAVĂ SPAȚIALĂ”. La Marele Premiu al Braziliei, echipa Mercedes a avut un avantaj uluitor de putere și performanță, iar vestea proastă pentru fanii Red Bull (și pentru cei care se așteaptă la un final strâns) este că motorul de ”navă spațială” văzut la Interlagos se întoarce!

Situația sărmanului Valtteri Bottas la Mercedes a fost similară situației antenarilor de fotbal: victoria echipei este MERITUL jucătorilor, însă pentru înfrângeri VINOVATUL este antrenorul. Dacă introducem numele lui Lewis Hamilton în această formulă, obținem ca rezultat cronica ultimilor cinci ani ai finlandezului.

Stefano Domenicali s-a declarat șocat de recentul clasament de popularitate din cadrul Formula 1; conform acestui clasament Lewis Hamilton este doar al treilea cel mai popular pilot de pe circuitele de curse.

Această afirmație este o declarație rară din partea apărătorului de titlu, după Marele Premiu al Statelor Unite ale Americii Hamilton se află într-un dezavantaj semnificativ. Mesajul său constituie motiv serios de gândire…

Unde sunt vremurile în care Lewis Hamilton se afla, fără îndoială, în fruntea fiecărei liste de preferințe? Aceasta este concluzia principală a știrilor zilei, cu impact sigur și asupra sentimentelor fanilor.

Există niște realizări în Formula1 care, datorită modificării constante a sportului, probabil nu vor mai fi repetate niciodată. Am colectat cele mai extraordinare dintre acestea în lista următoare!

S-a publicat cea mai recentă listă privind condițiile în care lucrează piloții Formula 1. Ei bine, nu ne așteaptă mari surprize în frunte, însă raportul calitate-preț scade semnificativ mai spre coadă...

Mai precis prin faptul că în Vettel, padocul a intrat în contract nu doar cu un pilot, ci și un inginer de curse. Conform celor spuse de un inginer al echipei...

Există o linie de separare mult mai mică între pierzătorii eterni și marii campioni decât ar crede lumea. Cine ajunge la top și cine rămâne în urmă, sau eventual doar o speranță, este un lucru extrem de complex. Însă un lucru rămâne la fel pentru totdeauna: cei din urmă s-au găsit/se găsesc mereu în locul nepotrivit, în timpul nepotrivit.

În 2021, Scuderia Ferrari dorește a evolua cel mai mult în domeniul motoarelor, însă italienii promit să prezintă adevărata izbândă pentru anul viitor. În acest an, Charles Lecrlerc și echipa vor utiliza doar o versiune îmbunătățită a motorului actual, însă cu 2022 vor sosi niște schimbări radicale. Cel puțin conform unei promisiuni presupuse!

Liderul Red Bull Racing a prezentat un argument serios, nefiind conștient (...) de faptul că declarația sa va porni o avalanșă de argumente următoare. Haideți să vedem raționamentul expertului britanic!

Ceea ce e permis unora, e interzis altora – am scris în reportajul de concurs de ieri, și nu am ratat adevărul cu mult. Se pare că lipsa completă a consistenței (să ne exprimăm frumos) nu ne-a enervat doar pe noi, ci și conducerea de la Red Bull a fost furioasă în urma cursei.

Oricât de mult s-ar schimba lumea în jurul nostru, Formula 1 ar rămâne probabil cel mai popular sport cu motor în lume. Sunt cei care îl iubesc, cei care îl urăsc, este un sport care poate fi ignorat, dar nu și unul față de care putem fi indiferenți. Ba dimpotrivă...

Având în vedere starea germanului legendar, acest lucru se poate percepe ca și simplu romantism, însă de această dată, de asemenea, ca și o critică gravă a lui Lewis Hamilton. În orice caz, preferința experților șefi din padocul Mercedes spune multe...

E posibil ca dublul campion mondial se întoarce în ceea ce este una dintre cele interesante sezoane din toate timpurile, și este extrem de entuziasmat cu privire la clasamentul piloților în funcție de capacități. Iar în ceea ce privește cel mai bun pilot din 2021? Nu are niciun dubiu!

În ultimul timp, putem auzim din ce în ce mai mult cum că septuplul campion mondial britanic și-ar dori să-și pună casca în cui. Însă Hamilton însuși a fost cel care a negat aceste zvonuri cu ocazia conferinței de presă a Marelui Premiu al Portugaliei. Aceasta ar putea fi chiar o veste bună pentru sport...

Oricât de mult s-ar schimba lumea în jurul nostru, Formula 1 ar rămâne probabil cel mai popular sport cu motor în lume. Sunt cei care îl iubesc, cei care îl urăsc, este un sport care poate fi ignorat, dar nu și unul față de care putem fi indiferenți. Ba dimpotrivă...

E greu să numești cel mai bun pilot al unei ere anume, darămite cel mai bun din toate timpurile. Este un lucru extrem de complex, însă dacă există cineva care are experiența, cunoștințele profesionale necesare și experiențele personale corespunzătoare, cu siguranță este spaniolul.

Ralf Schumacher nu crede că Mercedes l-ar lăsa în urmă înainte de timp pe Valtteri Bottas, însă nici el nu neagă faptul că finlandezul aduce foarte puțin în plus echipei. Și este sigur că Geroge Russel poate mult mai mult decât el!

După dominarea și câștigarea Marelui Premiu al Principatului Monaco, în mod absurd, presa internațională a început din nou cu dezbaterea faptului dacă pilotul olandez este suficient de puternic psihicl pentru a constitui o provocare pentru Hamilton. Răspunsul pilotului olandez nu a întârziat.

Suntem martorii cele mai echilibrate bătălii din ultimii ani și trăim o eră în care războiul psihologic devine o armă redutabilă folosită frecvent. În cazul războiului psihologic Lewis Hamilton s-a dovedit a fi un adevărat maestru, însă în persoana lui Max Verstappen și-a găsit nașul și în acest domeniu.

Afirmația plină de umor nu a fost deloc răutăcioasă, însă campionul mondial din 2016 consideră că revenirea dificilă a lui Alonso în Formula 1 este cauzată de vârstă.

Marele Premiu al Olandei de ieri va fi ținut minte nu doar pentru ceața portocalie și victoria lui Max Verstappen, ci și pentru ceva ce probabil nu am mai văzut până acum. Valtteri Bottas a sfidat oarecum o instrucțiune a echipei!

Anul 2021 a fost până acum o bătălie variată, cu două dintre marile puteri ale campionatului mondial de Formula 1 care nu prea se rețin. Mulți au început să o asocieze cu bătăliile dintre Ayrton Senna și Alain Prost, dar Lewis Hamilton avertizează împotriva acestui lucru...

Întotdeauna mi-am dorit să scriu despre film, dar, cumva, nu am dat niciodată peste o operă care să mă inspire cu adevărat, despre care să simt că trebuie să scriu... Până la această biografie, care debutează miercuri pe Netflix, și din care aș vrea să subliniez un element esențial.

Hamilton a vorbit despre șansele mari de a se retrage din Formula 1 ratând marele vis al fiecărui pilot, Scuderia Ferrari.

Cel mai popular sport de curse auto se va schimba mult în 2022, iar mașinile updatate vor reprezenta o provocare cu totul diferită piloților de pe piste. Aerodinamică unică, urmărire și întreceri mai ușoare, ceea ce vor contribui toate la transformarea Formula 1 într-un sport și mai palpitant.