Reducure până la 30-40% din cele mai bune produse de Formula 1!

COMANDĂ PRIN TELEFON LA FANS!BRANDS!

► DE CE ESTE BUN PENTRU TINE?

Dacă chiar nu ai acces la Internet sau comandarea produsului tău preferat prin telefon ţi se pare mai sigură sau vrei să afli mai multe despre produs, dimensiune sau orice altceva, nu ezita să ne contactezi la unul din numerele de telefon de mai jos!

► IMPORTANT: NU PUTEM PRIMI SMS-URI!

Nu poţi plasa comandă sau rezilia comandă prin SMS, pentru că nu putem primi SMS la nici un număr de telefon!
Dacă doreşti să ne scrii, apasă aici şi scrie-ne un email! Email-urile adresate nouă sunt procesate regulat şi este cea mai eficace cale pentru a rezolva chestiuni în magazinul nostru online. Poţi rezolva orice prin email ;-)

► ► NR. MOBIL: 0742.583.157

Aşteptăm apelul tău legat de orice chestiuni în zile lucrătoare între orele 10:00 - 18:00 (UTC+2). La sfârşit de săptămână şi sărbători legale nu se pot prelua comenzi telefonice şi nu este serviciu pentru clienţi.

► DECURSUL COMENZII PRIN TELEFON

  • După de te-ai prezentat, spui ce produs ai văzut sau cauţi. Noi putem identifica produsele în baza numărului de articol de lângă/sub articol. Cu ajutorul acestuia, putem ajunge uşor la un numitor comun şi putem identifica produsul respectiv.
  • Colegul nostru verifică dacă produsul ales este în stoc şi te înştiinţează despre timpul de livrare preconizat.
  • Pentru plasarea comenzii avem nevoie de următoarele date:
    • Numele întreg
    • Adresa de email
    • Număr de telefon mobil
    • Adresa de livrare: cod poştal, localitate, strada şi numărul
    • În caz de firmă, CUI
    • Numele şi adresa de facturare pot fi indicate şi separat
  • Despre fiecare comandă emitem o factură cu TVA şi vei primi un e-mail de confirmare
  • ► IMPORTANT!

    • ✔ Despre comandă primeşti un e-mail de confirmare unde te poţi convinge cu ochii tăi dacă a fost comandat produsul ales.
    • ✔ În cazul comenzilor prin telefon putem accepta doar plata cu ramburs, care implică o taxă administrativă de +5 Lei.
    • ✔ În cadrul comenzii îţi deschidem un sertar pe pagina web pentru a putea urmări situaţia comenzii tale. Parola acestui sertar este comunicat de colegul nostru, pe care o poţi schimba oricând.
    • ✔ Poţi prelua produsul comandat şi personal în Ungaria, în localitatea din apropierea Hungaroring-ului, la Vác (2600, Vác, Deákvári Fasor 6.) Sau poţi prelua produsul şi la Marele Premiu al Ungariei. În acest caz, pachetul trebuie preluat în locul şi la ora stabilite în prealabil.
    • ✔ În ziua transportului, serviciul de curierat de va anunţa despre data şi ora preconizată de înmânare. În email primeşti şi un contact prin telefon unde te poţi interesa de situaţia pachetului tău.