Comenzi

Întrebări, probleme legate de comenzi. Pentru verificarea statusului comenzii tale, vei avea nevoie de un cont înregistrat.

Share Starea comenzii dvs

Returnare produse

  • În mod unic la FansBRANDS® poți returna produsele comandate în termen de 180 zile (în condiție originală, în ambalajul original).
  • Dacă doar te-ai răzgândit cu privire la comandă, fă clic aici pentru returnarea produsului!
  • Dacă consideri că ai o problemă de garanție, fă clic aici!

Cum pot schimba un produs?

  • Nu există posibilitatea de schimbare „tradițională” a produselor, așadar nu putem oferi produse în schimb pentru produse.
  • Nu există posibilitatea de „curierat de schimb”, deci nu suntem în măsură a trimite un curier cu produsului nou pe care ți-l va preda în schimb pentru produsul vechi.
  • Dacă dorești un alt produs în locul celui comandat, trebuie să returnezi produsul comandat!
  • De îndată ce primim produsul și verificăm starea sa, îți credităm suma comenzii în cont.
  • Dacă nu deții un cont FansBRANDS® atunci noi îți vom crea unul.
  • Plasează comanda pentru produsul ales!
  • Vei putea utiliza întreaga sumă creditată la plasarea comenzii.
  • ATENȚIE! Prețul produsului poate fi modificat între timp, așadar dacă nu dorești să aștepți creditarea, plasează o comandă nouă.
  • Fă clic aici pentru returnarea unui produs!!

Cum pot plasa o comandă pe pagina web?

  • Alege echipa sau pilotul Formula 1 corespunzător din meniu (ex. Ferrari sau Lewis Hamilton)!
  • În cadrul categoriei principale, poți alege subcategorii, respectiv poți vizualiza toate produsele.
  • Dacă îți place un produs din listă, atunci fă clic pe imaginea produsului sau pe butonul „Detalii”.
  • Nu uita să verifici MĂRIMEA pe pagina produsului! Mulți comandă mărimea greșită.
  • Dacă nu găsești mărimea care ți se potrivește, atunci NU EXISTĂ.
  • După alegerea mărimii corespunzătoare, fă clic pe butonul „Adaugă în coș”!
  • În fereastra pop-up, ai opțiunea de a continua la pagina „COȘ”, unde vei putea alege un CADOU.
  • Dacă ai un cod promoțional, atunci îl poți valida, de asemenea, la pagina COȘ.
  • Pentru a continua, fă clic pe butonul „DEPUNE COMANDA”!
  • Îți recomandăm să depui comenzile după înregistrarea unui cont, deoarece mai târziu, vei putea verifica statusul comenzilor, dar poți obține, de asemenea, calitatea de Membru VIP numai dacă ai un cont înregistrat.
  • Introdu datele tale, în special ADRESA DE EMAIL și NUMĂRUL DE TELEFON!
  • Fă clic pe butonul „Continuă” pentru a selecta metoda de livrare și de plată!
  • Fă clic pe butonul „Continuă” pentru a verifica produsele și adresa de livrare! Bifează căsuța pentru a confirma că accepți Termenii și Condițiile generale și fă clic pe butonul „DEPUNE COMANDA”!
  • Așteaptă până sistemul te redirecționează la interfața de plată online!
  • Dacă plata online eșuează, verifică blocul de informații privind erorile tipice de plată online.!

Comenzi telefonice

Ai, de asemenea, opțiunea de a depune comenzi pe cale telefonică.

  • Telefon: +40 (31) 631 27 51
  • Când poți depune comenzi telefonice? Numai în timpul zilelor de lucru, între orele 9.00 și 16.00 (UTM+2).
  • Înainte de a depune o comandă telefonică, te rog să faci clic și să citești cu atenție informațiile aferente acestui tip de comandă!

Cum pot alege un cadou?

  • Vei găsi lista cadourilor disponibile pe pagina Coșului, sub lista produselor adăugate.
  • Cu cât valoarea comenzii tale este mai mare, cu atât mai multe și mai valoroase sunt cadourile dintre care poți alege.
  • Informații adiționale cu privire la cadouri sunt disponibile la acest link.

Nu am primit emailul de confirmare

  • În primul rând, trebuie să verifici dosarele de SPAM și PROMOȚII din programul tău de poștă electronică!
  • Dacă nu găsești e-mailul nici în aceste dosare, atunci probabil ai furnizat o adresă de email greșită.
  • Te rugăm să ne scrii la adresa de email sales@fansbrands.com, și noi vom corecta adresa ta de email. În acest caz, nu uita să furnizezi o formă de identificare, spre exemplu numele și adresa de livrare!

Pot urmări statusul comenzii?

  • Este important faptul că numai clienții înregistrați au opțiunea de a urmări statusul comenzii.
  • Accesează-ți contul și alege punctul COMENZI din meniu.
  • "Comandă gata de ambalare" - am primit comanda, aceasta așteaptă a fi procesată; în cazul plăților online, te rugăm să verifici dacă tranzacția a fost reușită!
  • "În curs de căutare" - colegul nostru tocmai caută produsele pe care le-ai comandat, acestea vor fi ambalate în curând.
  • "Comandă ambalată" - produsul a fost ambalat, și va fi predat în curând curierului.
  • "În curs de livrare" - serviciul de curierat a preluat coletul, de acum încolo, vei putea obține informații adiționale de la GLS.
  • "Comandă ștearsă" - în caz de plată eșuată, comenzile sunt șterse după o anumită perioadă de timp.
  • clic aici pentru urmărirea coletului!!

Cum pot modifica comanda mea?

Ai constatat ulterior că ai comandat mărimea greșită sau dorești să adaugi încă ceva la comandă, sau eventual nu ai reușit să alegi un cadou?

  • Poți solicita modificarea comenzii tale până aceasta se află în statusul „Comandă gata de ambalare”.
  • Poți solicita modificarea adresei de livrare contactând serviciul de curierat. Mai mult...
  • Poți scrie și un e-mail, dar - în zilele de lucru, în timpul programului de lucru - îți recomandăm să soliciți modificările prin telefon, deoarece procesarea este mai rapidă.

Cum pot anula comanda?

  • Poți anula comanda până aceasta se află în statusul „Comandă gata de ambalare”.
  • Dacă dorești anularea comenzii tale, atunci fă clic aici și urmărește instrucțiunile!

Am primit un produs defect

  • Rareori se întâmplă că dintr-un motiv sau altul, nu primești produsul la care te așteptai. Spre exemplu, produsul diferă de fotografia sa expusă pe site, sau mărimea de pe ambalaj nu corespunde mărimii de pe etichetă.
  • Este, de asemenea, posibil că produsul a suferit daune în timpul transportului, sau are vreun defect de fabricare.
  • În asemenea cazuri, trimite-ne o fotografie a produsului la adresa de email sales@fansbrands.com, iar noi vom investiga comanda!
  • Dacă, în urma investigării prealabile, considerăm că reclamația este întemeiată, vom colecta produsul de la tine pe cheltuiala proprie, și îți vom trimite în schimb unul intact, sau îți vom rambursa banii.

Comand acum, dar doresc livrarea la o dată ulterioară

  • În cazul comenzilor online, poți introduce în câmpul de observații a comenzii la ce dată dorești livrarea (spre exemplu: „doresc să primesc coletul în data de 14 decembrie 2022”)
  • În cazul comenzilor telefonice, poți preda această informație serviciului nostru pentru relații cu clienții!
  • Nu putem calcula timpul de livrare cu precizie 100%, însă în general, noi vom preda coletul serviciului de curierat, astfel încât acesta să ajungă la tine în ziua dorită.

Unde pot găsi factura?

  • Îți vom trimite factura la adresa de email furnizată în termen de 8 zile calculate de la finalizarea comenzii
  • Verifică, de asemenea, dosarele SPAM și PROMOȚII!