Informații de livrare

Termen de livrare global de 1-9 zile. (Nu se fac livrări în weekend - sâmbătă și duminică, în zilele de sărbători și în zilele de sărbătoare legală. Comenzile depuse în aceste zile vor fi procesate în următoare zi de lucru.) Te rugăm să ții cont de faptul că în cazul comenzilor în afara UE, se pot percepe, de asemenea, costuri de vămuire și alte taxe. Te rugăm să contactezi autoritatea competentă din țara ta și să soliciți informații cu privire la taxele posibile de la aceasta.

Share Urmărire colet GLS Urmărire colet UPS

Urmărirea coletului

  • Vei găsi numărul coletului tău în emailul trimis din partea serviciului de curierat
  • În cazul GLS, atunci FĂ CLIC AICI și verifică statusul livrării coletului tău după furnizarea numărului colectului. Poți obține informații adiționale cu privire la detaliile livrării coletului tău de la serviciul pentru relații cu clienții GLS. Și noi la ei apelăm în asemenea cazuri. Date de contact GLS: în timpul zilelor de lucru între orele 7:00 și 20:00. Nr. de telefon central GLS: (+36 29) 886 700 Nr. de telefon mobil GLS: (+36 20) 890-0660 Alte date de contact GLS: clic aici!
  • În cazul UPS (livrări în afara UE), FĂ CLIC AICI și furnizează numărul de înregistrare a comenzii pentru a verifica statusul coletului tău!
  • În cazul altor servicii de curierat, vei primi detaliile și datele de contact prin email.
  • Pe pagina noastră web, poți urmări numai statusul comenzii tale, ceea ce se finalizează atunci când noi predăm coletul serviciului de curierat. De atunci încolo, vei putea obține informații adiționale numai din partea serviciului de curierat.

Metode și costuri de livrare

Pe teritoriul Ungariei, livrările la domiciliu sau la punctele de colectare se realizează de către serviciul de curierat GLS. Pe teritoriul UE, în afara Ungariei, coletul tău va fi livrat de serviciul poștal al țării tale, iar în afara UE, coletele se livrează de către UPS. Taxa de livrare normală în Ungaria este de 0 HUF, cu excepția anumitor produse (cărți, premii, produse FansBRANDS), taxa cărora este între 990 și 1.490 HUF.

1) Livrare la domiciliu cu serviciul de curierat GLS | GRATUITĂ

Coletul tău va fi livrat de colegii serviciului de curierat GLS.

  • Termen de livrare 1-5 zile.
  • Taxă transport: 0 HUF (gratuită). Cu excepția anumitor produse. A se vedea mai sus!
  • Valabil numai pe teritoriul Ungariei.
  • Vei primi informații cu privire la detaliile livrării pe email și - în ziua livrării - prin SMS. Dacă dorești să modifici locația sau data livrării, atunci poți discuta direct cu curierul la care se află coletul tău, la numărul de telefon furnizat în SMS.
  • La curier, poți plăti cu cardul și în numerar, dacă ai ales metoda de plată ramburs.

2) Livrare la domiciliu EXPRES cu serviciul de curierat GLS | 1490 HUF

  • Termen de livrare 1-2 zile.
  • Taxă transport: 1.490 HUF.
  • Valabil numai pe teritoriul Ungariei.
  • Dacă depui o comandă până la ora 12:00 în zilele de lucru, atunci noi vom împacheta și vom preda GARANTAT produsul tău curierului în aceeași zi.
  • Serviciul expres este disponibil GRATUIT Membrilor VIP. Fă clic aici și fii și Tu Membru VIP!

3) Livrare la punct de colectare cu serviciul de curierat GLS | GRATUITĂ

Coletul tău va fi livrat la punctul de colectare de către colegii serviciului de curierat GLS. Dacă nu poți prelua coletul în timpul zilei sau la locul tău de muncă, atunci merită să alegi această opțiune.

  • Termen de livrare 1-5 zile.
  • Taxă transport: 0 HUF (gratuită). Cu excepția anumitor produse. A se vedea mai sus!
  • Valabil numai pe teritoriul Ungariei.
  • Vei primi informații cu privire la detaliile livrării la fel, prin email și SMS. Curierul va lăsa coletul tău la punctul de colectare.
  • Te poți interesa cu privire la orele de funcționare și opțiunile de plată disponibile la punctul de colectare respectiv la locație.
  • Trebuie să îți colectezi coletul în zilele care urmează livrarea, deoarece coletul nu va fi păstrat la punctul de colectare pentru mult timp, și se va returna nouă.

Cum livrează serviciul de curierat GLS?

La FansBRANDS, ne-am abonat la toate serviciile de confort ale GLS care ne ajută să-ți oferim informații precise cu privire la statusul comenzii tale, precum și să gestionezi livrarea. Vezi la ce tipuri de mesaje te poți aștepta!

Trei încercări de livrare
  • Primești notificare prin SMS și prin EMAIL
  • Prima notificare conține faptul că coletul tău urmează a fi livrat în următoarea zi de lucru. Notificarea include adresa și suma eventuală de plată ramburs.
  • Vei primi cea de-a doua notificare în dimineața zilei de livrare. În acest moment, coletul tău va fi deja la curier și vei primi o fereastră de timp de 3 ore în care se preconizează livrarea. Acest mesaj va include, de asemenea, numărul de telefon al curierului, precum și datele de contact ale serviciului pentru relații cu clienții GLS.
  • Vei primi un e-mail în termen de 15 minute în urma încercărilor de livrare eșuate. Vei putea decide soarta coletului tău pe internet. Vei primi linkul și parola necesară în mesaj.
Vei avea opțiunea de a alege dintre 5 soluții.
  • Poți solicita livrarea la o dată diferită.
  • Poți solicita preluarea coletului la o adresă diferită.
  • Poți solicita livrarea coletului tău la un Punct de Colectare GLS.
  • Poți, de asemenea, prelua personal coletul la cel mai apropiat depozit GLS.
  • Refuzarea preluării coletului
Livrare după orele de lucru? Da, e posibil!
  • La cerere, în orașele unde există depozit GLS, poți solicita livrarea după orele de lucru, între orele 17:00 și 20:00.
  • Poți, de asemenea, solicita livrarea la un punct de colectare GLS.

Mai multe informații cu privire la depozitele GLS, punctele de colectare a coletelor, urmărirea coletului tău, respectiv procesul livrării sunt disponibile la pagina web GLS.

4) Livrare la domiciliu pe teritoriul Uniunii Europene (în afara teritoriului Ungariei)

Comanda ta va fi livrată de serviciul poștal al țării respective.

  • Termen de livrare 2-9 zile.
  • Taxă de livrare: între 5.000 HUF și 60.000 HUF
  • Taxa depinde de dimensiunile, greutatea coletului, respectiv de țara unde se face livrarea.
  • Valabil pe teritoriul Uniunii Europene.
  • Vei primi notificări prin email din partea serviciului poștal.

5) Livrare la domiciliu prin UPS în afara Uniunii Europene

Dacă dorești livrarea coletului tău în afara Uniunii Europene, atunci cesta va fi livrat de UPS.

  • Termen de livrare 3-7 zile.
  • Taxă de livrare: între 8.000 HUF și 200.000 HUF
  • Valabil pentru teritoriile în afara Uniunii Europene.
  • Vei primi notificări cu privire la detalii prin email.
  • Produsul poate fi supus vămuirii. În asemenea cazuri, se pot percepe taxe adiționale, ceea ce vor fi suportate în toate cazurile de client.
  • Poți solicita informații cu privire la taxele vamale la autoritatea competentă a țării respective, noi nu suntem în măsură a furniza informații referitoare la acelea.
  • Costurile de livrare depind, de asemenea, de dimensiunile și greutatea coletului. Din acest motiv, nu suntem în măsură a determina precis, în prealabil suma costurilor de livrare. Eventualele taxe adiționale se pot achita prin transfer bancar, respectiv prin PayPal.

Se pot prelua comenzile și personal?

Comenzile nu pot fi preluate personal, deoarece showroom-ul FansBRANDS a fost desființat în 2021, funcționează numai în calitate de birou. Iar produsele nu sunt disponibile fizic în birou.

În ce țară / oraș se livrează?

La FansBRANDS, poți solicita livrarea coletului tău oriunde în lume. Cu ajutorul serviciilor GLS, UPS și Poștale, putem livra în toate țările și localitățile în cel mai scurt timp posibil.

Cât durează livrarea?

  • Livrare normală cu serviciul de curierat GLS (pe teritoriul Ungariei): 1-5 zile lucrătoare
  • Livrare EXPRES cu serviciul de curierat GLS (pe teritoriul Ungariei): 1-2 zile lucrătoare
  • Transport normal pe teritoriul UE, în afara Ungariei: 2-9 zile lucrătoare
  • Transport normal în afara UE: 3-7 zile lucrătoare

Zilele de sărbători și zilele de sărbătoare legală

În aceste zile, trebuie să ții cont de un termen de livrare cu totul unic. Serviciul de curierat va determina când nu se fac livrări. Dacă, în asemenea cazuri, ai nevoie urgent de un produs, atunci cea mai bună soluție este să ne întrebi pe noi pe telefon, în email, sau eventual pe WhatsApp chat.

De ce întârzie coletul meu?

Ești sigur că întârzie? Termenele de livrare se referă la zilele de lucru. De obicei, serviciul de curierat nu lucrează în weekend, în zilele de sărbători, respectiv de sărbătoare legală. Dacă nu ai primit încă notificare din partea serviciului de curierat, atunci contactează serviciul pentru relații cu clienții FansBRANDS prin email sau telefon!

  • Poți găsi numărul coletului în emailul primit de la GLS (pe teritoriul Ungariei).
  • Poți verifica starea coletului tău cu ajutorul numărului coletului, pe pagina web GLS: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
  • Dacă în urma ultimei actualizări au trecut mai multe zile lucrătoare, contactează serviciului pentru relații cu clienții GLS!
  • Date de contact GLS: în timpul zilelor de lucru între orele 7:00 și 20:00.
  • Nr. de telefon central GLS: (+36 29) 886 700
  • Nr. de telefon mobil GLS: (+36 20) 890-0660
  • Alte date de contact GLS: clic aici!
  • În cazul UPS (livrări în afara UE), FĂ CLIC AICI și furnizează numărul de înregistrare a comenzii pentru a verifica statusul coletului tău!
  • În cazul unui alt prestator de servicii, poți căuta informațiile de urmărire în notificarea email.
  • Pe pagina noastră web, poți urmări numai statusul comenzii tale, ceea ce se finalizează atunci când noi predăm coletul serviciului de curierat.

Primesc notificare de la serviciul de curierat?

IMPORTANT! În cadrul comenzii, trebuie să furnizezi emailul și numărul de telefon corecte, deoarece vei primi notificările la acelea!

  • Email: vei primi mai multe emailuri din partea GLS, UPS și serviciul poștal care includ informații importante.
  • SMS: din partea GLS, vei primi, de asemenea, SMS în ziua livrării (numai pe teritoriul Ungariei). Poți discuta, de asemenea, direct cu curierul, la numărul de telefon primit prin SMS.

Cum pot modifica adresa de livrare?

Poți solicita modificarea adresei de livrare la serviciul de curierat.

  • IMPORTANT! În cadrul comenzii, trebuie să furnizezi emailul și numărul de telefon corecte!
  • Înainte de livrare, serviciul de curierat îți va trimite o notificare prin email cu privire la data preconizată a livrării.
  • Contactează serviciul de curierat la una din datele de contact furnizate în mesaj.
  • În ziua livrării, GLS îți va trimite și un SMS (pe teritoriul Ungariei) în care vor fi incluse datele de contact ale curierului. Astfel, vei putea solicita modificarea adresei de livrare chiar și prin telefon.

Pot deschide coletul înainte de preluare?

  • Coletul nu se poate deschide înainte de preluare.
  • Dacă ai îndoieli cu privire la conținutul coletului, eventual dacă ambalajul a suferit daune, respectiv ai comandat un produs fragil, îți recomandăm să realizezi o înregistrare video a despachetării, pe care se văd bine produsele!
  • În caz de daune sau lipse, noi transmitem reclamația către serviciul de curierat, iar o înregistrare video poate accelera evaluarea și poate contribui la succesul procesului.

Trebuie plătite costurile vamale?

  • Pe teritoriul Ungariei și al UE, nu există taxe de vămuire.
  • Dacă dorești livrarea în afara UE, atunci POT EXISTA cheltuieli de vămuire adiționale.
  • Cheltuielile vamale și celelalte impozite trebuie suportate întotdeauna de client.
  • Poți solicita informații detaliate la autoritatea competentă a țării respective.
  • La FansBRANDS, nu suntem în măsură a furniza informații cu privire la taxele vamale.
  • Nu putem reglementa, și nu putem influența legislația vamală și fiscală a țării respective.