Reducure până la 30-40% din cele mai bune produse de Formula 1!
Szállítási információk

CUM SUNT EXPEDIATE PRODUSELE DE FORMULA 1?

TRANSPORT DE 1 ZI ÎN ROMÂNIA ÎN LUME!
Cum? Comandă până la ora 10:00 şi dacă produsul este pe stoc, în ziua următoare poate să fie deja la tine! (comenzile plasate vineri ajung la destinaţie doar luni). Acest lucru însă nu înseamnă timpul de înmânare garantat.
CHELTUIELI DE TRANSPORT ÎN ROMÂNIA: 39 LEI! LA COMENZI DE PESTE 390 LEI TRANSPORTUL ESTE GRATUIT!
Cum?! Vezi bine: la comenzi pentru produse Formula 1 cu destinaţie în România de peste 390 RON nu percepem cheltuieli de transport suplimentare! IMPORTANT: Transportul gratui nu este valabil pentru cărţi şi produse în promoţie, de ex. : calendar de curse cu 1 Forint, pachete VIP)!

CÂND PRIMEŞTI PRODUSUL TĂU FORMULA 1? DEPINDE DE STOC:

► Pe stoc

Produsele aflate pe stoc sunt expediate cât se poate de repede, deci le poţi primi chiar şi a doua zi. Se pot prelua direct şi la faţa locului! Timpul de livrare este de 1-5 zile lucrătoare.

► Pe stoc extern

În acest caz comandăm produsul ales de la producător. În funcţie de acest lucru, timpul de livrare poate fi de 8 - 15 zile lucrătoare. Pentru detalii contactează-ne la telefon!

► Precomandă

Dacă vezi acest lucru, atunci produsul de Formula 1 nu este încă fabricat. Cu precomandă însă este 100% sigur că vei avea produsul! Livrarea poate dura săptămâni. Verifică starea de stoc pe pagina produselor la datele produsului.

CE METODE DE LIVRARE POŢI SĂ ALEGI?

► Ridicare la magazinul de prezentare al FansBRANDS din Ungaria (şi la sfârşit de săptămână)

Poţo ridica comanda ta la magazinul de prezentare al FansBRANDS cu programare prealabilă.
▪ Ore de lucru: Luni – Vineri 10:00 - 18:00-ig.
▪ Adresa: Vác, Deákvári Fasor 6. În cazuri individuale se poate ridica şi sâmbătă; pentru acest lucru, sună la: 0742.583.157

► Livrare la domiciliu cu GLS Express

Serviciul de curierat GLS livrează la domiciliu produsele tale Formula 1, chiar şi a doua zi. Despre data şi ora exactă vei fi anunţat prin email. Dacă doreşti să modifici data, ora sua locul de livrare, poţi face acest lucru la numărul de telefon indicat în email.

► Livrare la domiciliu cu DHL Express

Pentru a livra cele mai bune produse de F1 în orice colţ al lumii apelăm la DHL. Poţi solicita în UE şi în afară, dacă nu îţi convine GLS.

ÎNTREBĂRI FRECVENTE LEGATE DE LIVRARE

  • Am comandat mai multe produse dintre care unele sunt pe stoc, iar altele într-un depozit extern. Ce se întâmplă în acest caz?
    • În acest caz te vom înştiinţa despre disponibilitatea şi livrarea produselor aflate într-un depozit extern. Poţi decide dacă vrei să expediem coletul când avem toate produsele sau să livrăm imediat cele disponibile, iar celelalte când le-am primit de la producător.

  • Plasez comanda acum, dar aş vrea livrarea mai târziu. Se poate?
    • Desigur că trimitem coletul atunci când îţi convine ţie. Scrie în menţiunile comenzii când doreşti să le primeşti!

  • Este livrare şi la sfârşit de săptămână şi sărbători legale?
    • Livrarea funcţionează doar în zile lucrătoare. Dacă comanzi la sfârşit de săptămână, comanda va fi procesată luni, iar vei primit coletul cel mai devreme marţi. La sfârşit de săptămână este posibilă ridicarea la magazinul nostru de prezentare cu programare prealabilă.

  • Se poate plăti cu cadrul la curierul GLS?
    • Da, se poate plăti cu cardul.

  • Pot plăti cu cardul la punctele de ridicare GLS?
    • Din păcate, acest lucru îl poţi afla doar la punctul de ridicare respectiv. Recomandăm metoda de plată cu card pe pagina web.

  • Pot vedea produsul înainte de a-l prelua de la curier?
    • Din păcate, acest lucru nu este posibil. Dacă vezi că coletul este deteriorat sai vrei să fii sigur, înregistrează pe video când deschizi coletul: dacă lipseşte ceva sau este deteriorat, atunci trebuie să dovedeşti cumva că acest lucru s-a întâmplat la transport...

REZILIEREA LIVRĂRII

  • Dacă magazinul online nu îşi îndeplineşte obligaţiile contractuale pentru că produsul stabilit în contract nu este disponibil sau nu poate presta serviciul comandat, este obligat să înştiinţeze clientul despre acest lucru.
  • Magazinul online nu încheie contracte cu minori. Prin acceptarea condiţiilor contractuale generale, clientul declară că este major.
  • GLS te înştiinţează întotdeauna la expedierea coletului, că coletul tău va fi livrat în ziua lucrătoare următoare. E-mail-ul conţine numărul de colet. În dimineaţa zilei livrării vei primi o înştiinţare cu curierul GLS şi contactul serviciului de clienţi al GLS şi o perioadă de 3 ore cu livrarea prevăzută. Dacă livrarea nu este cu succes, vei fi înştiinţat prin email şi pe linkul din acesta poţi solicita o dată şi oră sau adresă de livrare nouă, sau poţi ridica coletul personal la un punct de ridicare GLS.