Informații de plată
La FansBRANDS, îți oferim toate posibilitățile să poți plăti în maximă siguranță și confort pe pagina noastră web, sau ramburs, la curier.
ShareMetode de plată, comisioane de tranzacție
1) Plată ramburs, în România | taxă de procesare +7 Lei
- În România, percepem un comision de +7 lei pentru plățile în numerar la livrare.
- Îți recomandăm plata online cu card bancar pentru a evita taxele de procesare.
2) Plată cu card bancar online | GRATUITĂ
- Pentru această opțiune, NU se percep taxe de procesare.
- În prezent, fiecare dintre noi are un card bancar, însă nu cu toții doresc să îl utilizeze online. Este important de știut că la FansBRANDS, plata cu cardul se desfășoară în condiții de siguranță și accelerează procesarea comenzilor. De asemenea, eventualele rambursări ajung mai rapid în contul tău.
- Dacă alegi această opțiune, atunci după depunerea comenzii, vei vi redirecționat la interfața de plăți online securizate WORLDLINE, unde tot ceea ce trebuie să faci este să furnizezi datele cardului tău și să achiți valoarea comenzii tale.
- IMPORTANT: asigură-te că suma necesară este disponibilă în contul tău. Dacă depui o comandă într-o valoare mai mare, atunci trebuie să fii atent(ă) și la limita (există cazuri în care tranzacția a eșuat din cauza limitei de cheltuieli)! FansBRANDS nu stochează datele cardului!
- Carduri de credit acceptate: Visa, V PAY, MasterCard, Maestro, American Express, Diners Club International, Discover, UnionPay, JCB, Paymit
3) Plată cu cont PayPal | taxă de procesare 5%
- Aceasta este soluția de plată a secolului 21. Este utilizată cu încredere de milioane de persoane în aproape toate țările din lume. Utilizarea sa este simplă și minunată.
- , unde poți finaliza comanda. Mai multe informații și opțiunea de înregistrare disponibile pe pagina web PayPal.
- Pentru plățile PayPal, se percepe o taxă de procesare de 5%. În schimb, vei obține servicii cum ar fi gestionarea reclamațiilor. Această opțiune poate fi utilă dacă dorești, din orice motiv, să returnezi produsul.
4) Plată prin transfer bancar instant | GRATUITĂ
- Aceasta este cea mai lentă și mai costisitoare metodă de plată, însă dacă cineva totuși insistă asupra ei, sau face achiziții în cantități mari pentru companie, atunci este recomandată.
- Nu vom putea începe procesarea comenzii decât în urma creditării sumei în contul societății.
- Pentru această opțiune, NU se percep taxe de procesare.
- IMPORTANT! În cadrul transferului, te rugăm să indici numărul comenzii și să nu plătești mai mult de o singură comandă în cadrul unei singure tranzacții!
Detalii privind transferul bancar:
- Beneficiar: Pit Box Kft.
- Denumirea băncii: Intensa Sanpaolo Bank
- Număr cont (IBAN): RO33WBAN000524861917RO01
- COD SWIFT (BIC): WBANRO22XXX
Pot plăti ramburs?
- Da, poți plăti ramburs la curier, însă numai pe teritoriul Ungariei și României.
- În România, pentru plățile ramburs: se percepe o suprataxă între 7 lei.
- În România , plata ramburs la curier se poate efectua în mod exclusiv în numerar (numai în lei).
- Dacă nu dorești să plătești taxă de procesare, îți recomandăm plata online cu card bancar.
Pot plăti cu cardul la curier?
În România, plata ramburs la curier nu este posibilă decât în numerar (Lei).
Se pot face cumpărături pe credit?
În magazinul nostru online nu există opțiunea de achiziții pe credit, însă dacă primim mai multe solicitări în acest sens, este posibil să introducem o facilitate de creditare.
Cum pot utiliza voucherele cadou / codurile promoționale?
În cadrul anumitor promoții, îți putem trimite coduri promoționale prin e-mail sau le putem afișa pe pagina noastră web. Voucherele cadou funcționează, de asemenea, pe bază de coduri promoționale.
- Codurile promoționale pot fi activate pe pagina Coșului sau în cadrul procesului de comandă, pe pagina Livrare și plată.
- Nu pot fi utilizate mai multe coduri promoționale în același timp.
De ce îmi eșuează plata online?
Erori tipice legate de plățile online dacă ai ales metoda de plată online cu cardul sau PayPal:
- Așteaptă până pagina de redirecționează - în urma depunerii comenzii - la pagina de plată!
- Asigură-te că există fonduri suficiente în contul tău!
- Verifică limitele de cheltuieli! Este posibil că ai depășit limita zilnică.
- În cazul plății online cu card bancar, sistemul te redirecționează pa pagina de plăți securizate WORLDLINE. Aici, trebuie să alegi tipul cardului tău. Trebuie să introduci Numărul cardului, Data expirării, Numele titularului de card și codul CVC (CVVm CIC/4DBC) alcătuit din 3 sau 4 cifre.
- Pe urmă, va fi necesară o formă de confirmare a plății. Este posibil să fie solicitată prin intermediul aplicației mobile a băncii tale. Poți solicita informații adiționale cu privire la detaliile confirmării de la banca ta.
- După confirmarea cu succes a plății, sistemul te va redirecționa către pagina web FansBRANDS.
- În cazul plății PayPal, sistemul te va redirecționa către pagina web PayPal. Dacă nu ai cont PayPal, atunci poți crea unul gratuit.
- IMPORTANT! La toate comenzile, trebuie să aștepți până sistemul te redirecționează la interfața de plată! Acest proces poate dura mai mult pe telefonul mobil.
- IMPORTANT! Dacă întrerupi plata online, atunci comanda va eșua din cauza expirării duratei de așteptare.
- IMPORTANT! Dacă plata online a eșuat, atunci poți intra în contul tău FansBRANDS, și la profilul tău, poți alege o metodă de plată diferită. Nu vei fi nevoit(ă) să depui comanda din nou!