Schimbare si returnare

În cadrul garanţiei noastre de schimbare de 180 zile practic ai jumătate de an să ne trimiţi înapoi articolul.

► De ce este convenabil pertru tine?

De exemplu, dacă ai cumpărat un cadou de Formula 1, se merită să fie comandat cu mult timp înainte, pentru că se poate epuiza oricând, iar dacă totuşi nu va place articolul, îl trimiţi înapoi şi noi îţi dăm banii înapoi. Nu este minunat?

Cand poti obtiona serviciul schimbare si returnare?

  • Daca nu esti multimit cu produsul.
  • Daca marimea produsului nu e buna.
  • Daca produsul s-a deterioat in timpul expedierii (pentru a demonstra acest lucru, trebuie sa faceti un videoclip cu deschiderea pachetului aratand produsele primite)
  • Daca produsul are defect. Aceasta este deja o problema de garantie.
  • De asemenea o problema de garantie este cazul in care exista o deterioare a produsului (de exemplu: pauze cu fermoar, cusaturi)
  • Din cauza pagubelor acuzate de utilizarea necorespunzatoare a produsului, nu putem, si nu vom inlocui produsul (de examplu? incaltaminte uzate sau rupte, tricouri rupte, paltoane, cani sparte, spalare la temperaturi inadecvate - tricouri decolorate.) Erorile de fabricatie sunt foarte usor de diferentiat de erorile care nu sunt de fabricatie, asa ca pentru acest tip de eroare NU merita sa returnati nimic fara consultare prealabila.

► Cum sa returnezi inapoi produsul?

  1. Important! Completeaza formularul de mai jos!
  2. Impacheteaza produsul! De asemenea ambaleaza cutia de incaltaminte! Pune in pachet factura originala. (Pastreaza o copie a facturii-face o fotografie sau o copie.)
  3. Poţi trimite articolul înapoi cu ORICE serviciu de curierat: cea mai simplă opţiune este Fan Curier sau DPD. Se va expedia nerecomandat sau cu prioritate. Un tricou sau un obiect mai mic îl poţi expedia şi în pungă cu bule, care va fi taxată ca şi scrisoare.
  4. In fiecare caz costul de returnare clientul suporta.
  5. Adresa noastră (trimite coletul aici): Ungaria 2600 Vac, Deakvari Fasor 6. (Formula 1 shop)
  6. In nici un caz sa nu ne trimiti inapoi cu plata cu ramburs pachetul pentru schimbare. (Noi nu platim, si pachetul va merge inapoi. Daca ai ales obtiunea rambursare atunci trebuie sa ne dai un numar de cont.)

Imediat după ce am primit coletul şi am verificat starea articolului şi am corelat datele, îţi trimitem articolul de schimb sau initializam la banca virarea sumei platita in contul tau. Dupa regulamentarele bancare veti primii banii in termen de 14 zile.

► Daca ne trimiti inapoi incaltaminte, atunci impacheteaza cutia!

Te rog sa impachetezi cutia cu incaltaminte. Daca nu-l impachetezi, nu o vom lua inapoi, si va va reveni! Cu cutia lipita in tot feluri nu putem sa facem minune, nu putem sa mai vindem, si ne este paguba.

Acesta e valabil la toate produsele care au cutie.

► Important! Citeste mai departe...

  • Nu ne trimite inapoi cadoul primit!
  • Fii atent le adresa unde trimiti produsul:Ungaria 2600 Vác, Deákvári Fasor 6. (Formula 1 store) – 
  • Nu acceptam colet cu plata cu ramburs! In acest coletul va va reveni.
  • Pe baza apelului de telefon nu luam inapoi colet. Completeaza formularul! Trebuie sa se fie documentat cererea dumneavoastra!
  • Vom lua inapoi produs original doar cu ambalajul nedeteriorat. Produsul murdar, spalat, pufos, sfasiat, rupt, zdrobit, uzat NU va fi luat inapoi..Daca ne intalnim cu asemenea produs, i-ti trimitem inapoi cu livrare de 39 RON cu plata cu ramburs. Daca refuzati, si vine inapoi coletul atunci nu putem sa va rambursam.
  • Incaltaminte cu talpa murdara, prafuita nu va fi luat inapoi! Daca trimiteti inapoi pantofi, impachetati cutia de pantofi! Cutia lipita nu va fi preluat, indiferent de continutul acestuia.
  • La serviciul de rambursare nu vom putea restitui expedierea platita pentru a ne returna produsul. In cazul schimbarii, produsul schimbat va vom trimite cu livrare de 39 RON cu plata cu ramburs pe care o poti platii la curier.
  • La serviciul de rambursare suma va trimitem in cantul tau bancar, in termen de 14 zile.

► Inainte de expediere completeaza formularul!

Numele de pe factura
Adresa de mail
Numarul de telefon
Numarul facturii sau numarul comenzii
Da-mi numarul articolului pe care vrei sa returnezi
Care era problema cu produsul?
Schimbare sau rambursare doresti?
A-si dorii schimbarea produsului
A-si dorii rambursare
Daca doresti banii inapoi, atunci introduce numarul de cont bancar unde sa facem rambursarea!
Daca doresti schimbarea produsului verifica starea stocului al produsului si pune lincul aici!
Produsul are defect, incarcati imaginea facuta aici!