Reducure până la 30-40% din cele mai bune produse de Formula 1!

 

NU EŞTI MULŢUMIT? POŢI TRIMITE ÎNAPOI ÎN TERMEN DE 180 ZILE. SCHIMBĂM ARTICOLUL SAU PRIMEŞTI BANII ÎNAPOI

► DE CE ESTE BINE ASTA PENTRU TINE?

În cadrul garanţiei noastre de schimbare de 180 zile practic ai jumătate de an să ne trimiţi înapoi articolul.

De exemplu, dacă ai cumpărat un cadou de Formula 1, se merită să fie comandat cu mult timp înainte, pentru că se poate epuiza oricând, iar dacă totuşi nu va place articolul, îl trimiţi înapoi şi noi îţi dăm banii înapoi. Nu este minunat?

► CUM NE TRIMIŢI ÎNAPOI ARTICOLUL?

  • Completează formularul de mai jos! După completarea formularului, dacă doreşti să schimbi un articol iar acesta chiar nu este pe stoc, vom lua legătura cu tine.
  • Poţi trimite articolul înapoi cu ORICE serviciu de curierat: cea mai simplă opţiune este Fan Curier sau DPD. Se va expedia nerecomandat sau cu prioritate. Un tricou sau un obiect mai mic îl poţi expedia şi în pungă cu bule, care va fi taxată ca şi scrisoare.
  • Adresa noastră (trimite coletul aici): Ungaria 2600 Vác, Deákvári Fasor 6. (Forma 1 üzlet)
  • Nu uita să ataşezi şi factura originală!

Imediat după ce am primit coletul şi am verificat starea articolului şi am corelat datele, îţi trimitem articolul de schimb sau virăm suma plătită în contul tău.

► IMPORTANT!

  • Adresa noastră: 2600 Vác, Deákvári Fasor 6. (Forma1 üzlet) – nu trimite coletul la adresa de pe factură!
  • Colete cu plată la destinatar nu pot fi preluate.
  • Nu preluăm colete după convorbiri telefonice!
  • Formularul de mai jos trebuie completat în orice caz..

Preluăm doar articole nedeteriorate, nefolosite, nespălate şi în stare de fabrică, eventual împreună cu ambalajul nedeteriorat. În orice caz te rugăm să ne trimiţi factura originală împreună cu pachetul sau pe cale electronică, deoarece fără aceasta nu putem valida schimbul sau returnarea banilor!

► COMPLETEAZĂ ACEST FORMULAR ÎNAINTE DE EXPEDIEREA COLETULUI!

Numele si prenumele
Email
Ce vrei?
Schimb
Rambursare
Care produs vrei sa returnezi? (numar articol)
Care a fost problema cu produsul?
Fotografie de pe produs (dace este rupt sau spart)