FansBRANDS - Produse oficiale F1

Returnare produse

Termen garantat de 180 zile pentru returnarea produselor: practic, ai la dispoziție o jumătate de an pentru a returna produsele comandate.

Spre exemplu, dacă ai comandat un cadou Formula 1 pentru cineva, atunci merită să îl comanzi cu mult timp înainte, deoarece stocurile se pot epuiza în orice moment. Iar dacă eventual persoanei respective nu îi place cadoul, îl poți returna timp de 180 zile, iar noi îți vom rambursa valoarea comenzii sau o vom credita în contul tău, iar tu vei putea utiliza suma creditată pentru achiziționarea oricărui alt produs (ori pentru a alege o altă mărime sau tip). E minunat, nu-i așa?

Share Descărcare formular retur

Cum pot schimba un produs?

Urmărește pașii următori dacă îți dorești un produs nou:

  • 1) Returnează produsul.
  • 2) Noi credităm valoarea comenzii în contul tău. Dacă nu deții un cont FansBRANDS, atunci noi îți vom crea unul.
  • 3) Plasează comanda pentru produsul dorit! Utilizează suma creditată în contul tău!

Dacă ai orice nelămuriri, contactează serviciul nostru pentru relații cu clienții sau citește mai departe pentru informații adiționale. Număr de telefon: +40 316 312 751

Retur gratuit cu PayPal

Dacă ai plătit prin PayPal, atunci poți solicita rambursarea costului de retur în contul tău PayPal. Pentru mai multe informații, accesează pagina web PayPal!

Când să returnezi produsul?

  • Dacă nu ești mulțimit(ă) de produsul primit în persoană, după luarea produsului în mână.
  • Dacă ai probat produsul și dimensiunea e necorespunzătoare
  • Dacă produsul a suferit daune în timpul transportului (pentru a dovedi acest fapt, va trebui să realizezi o înregistrare video a despachetării, în care se vede că inspectezi produsul primit)
  • Dacă produsul prezintă defecte de fabricație - în ciuda inspecției sale anterior expedierii. Aceasta reprezintă o problemă de garanție.
  • O altă problemă de garanție o reprezintă cazurile în care produsul suferă o alterație ca rezultat al utilizării conform destinației prevăzute în manualul de utilizare (ex. se strică fermoarul, se desface cusătura)
  • NU suntem în măsură și REFUZĂM să preluăm produse care au suferit daune ca rezultat al utilizării greșite (spre exemplu: pantofi deteriorați sau rodate, tricouri, geci rupte, cești cu mânerul rupt, tricouri spălate la temperatura incorectă - decolorate). Defectele de fabricație pot fi diferențiate extrem de ușor de cele care nu sunt de fabricație, așadar NU recomandăm returnarea produselor pentru astfel de probleme fără o consultare prealabilă.

Cum poți returna produsul?

  1. Dacă nu ai găsit această opțiune, atunci descarcă formularul de retur! Completează formularul digital (Adobe Acrobat Reader, funcția completare) sau în format tipărit.
  2. Împachetează produsul împreună cu formularul de retur completat (dacă l-ai completat digital, atunci trimite-ne formularul prin email)! Te rugăm să împachetezi și cutiile de pantofi.
  3. Va trebui să te duci la cel mai apropriat oficiu poștal, și să soliciți că obiectele mai mici (tricouri, brelocuri), respectiv toate obiectele care încap într-un plic bule de aer de dimensiune mică sau mare să fie trimise ca și scrisori. NU sunt necesare scrisorile recomandate, și NICI cele prioritare! Alege opțiunea cea mai ieftină sau cea mai potrivită ție! Poșta este cea mai ieftină alegere și în cazul cutiilor mai mari (de exemplu, de pantofi). Nu suntem în măsură a te rambursa pentru costurile de transport apărute din cauza returnării.
  4. Returnările trebuie trimise la următoarea adresă (destinatar): Ungaria 2600 Vac, Radi ut 1-3. (Pit Box Kft.)
  5. Nu solicita în niciun caz serviciu de ramburs la primire! Nu vom prelua colete cu ramburs, vor fi trimise înapoi ție.

De îndată ce preluăm coletul și îi verificăm condiția, și dacă este cazul, am convenit asupra datelor cu Tine, inițiem procedura de rambursare la instituțiile financiare, sau credităm valoarea comenzii în contul tău, în funcție de opțiunea aleasă de Tine. Suma de pe factură - în baza informării băncii - se va credita în contul tău în termen de 14 zile.

Dacă returnezi o pereche de pantofi, te rugăm să împachetezi și cutia de pantofi originală!

Te rugăm să împachetezi și cutia de pantofi originală! În caz contrar, atunci nu vom prelua coletul, iar acela va fi trimis înapoi ție. Nu avem ce face cu cutiile rupte și lipite înapoi, deoarece nu le vom mai putea vinde, ceea ce reprezintă daune pentru noi. Gândește-te, cum ar fi dacă ți-ai primi pantofii într-o cutie ruptă...

Această prevedere nu se aplică numai la pantofi, ci la toate produsele care vin în cutii originale. Nu se aplică la pungile gri.

IMPORTANT! Dacă nu citești asta, s-ar putea să ai probleme în viitor...

  • Dacă ai orice întrebări sau nelămuriri, contactează serviciul nostru pentru relații cu clienții. Telefon: +40 316 312 751
  • Te rugăm să returnezi și orice cadouri acordate! Ai opțiunea de a alege un cadou nou în cadrul plasării comenzii pentru produsul de schimb. Dacă nu returnezi cadoul, nu îți vom putea rambursa banii.
  • Te rugăm să returnezi produsul la această adresă: Pit Box Kft. Ungaria 2600 Vác, Rádi út 1-3 – (dacă îl returnezi la adresa de pe factură, atunci nu îl va prelua nimeni)
  • REFUZĂM preluarea coletelor cu ramburs! În acest caz, coletul se va returna ție.
  • Preluăm numai produse în stare originală, împreună cu ambalajul lor nedeteriorat. REFUZĂM preluarea produselor murdare, spălate, mirositoare, rupte, sparte, șifonate, uzate. Dacă returnezi un asemenea produs, noi îl vom trimite înapoi ție, contra taxei de expediere. NU vei primi rambursarea nici în cazul în care renunți la el!
  • REFUZĂM preluarea pantofilor cu tălpile murdare, prăfuite! Dacă returnezi pantofi, atunci te rugăm să împachetezi și cutia de pantofi! REFUZĂM preluarea cutiile cu pantofi rupte și lipite, indiferent de conținutul lor!
  • Costul returnării produsului va fi suportat de client, noi nu suntem în măsură a returna aceste sume. Alege furnizorul cel mai ieftin!
  • În cazul în care la trimiterea comenzii, ai ales opțiunea de plată online, atunci îți vom rambursa valoarea comenzii prin intermediul aceleiași platforme de plată.
  • Dacă ai achitat contravaloarea comenzii prin ramburs la curier sau prin transfer bancar în prealabil, atunci te rugăm să ne furnizezi numărul contului tău bancar, în care îți vom putea transfera valoarea comenzii.
  • Transferul va fi creditat în contul tău în termen de 14 zile lucrătoare calculate de la primirea produsului returnat.

Selecția de citire F1

FansBRANDS Știri de Formula 1