GARANȚII ȘI INSTRUCȚIUNI DE UTILIZARE

Când vine vorba de garanție, este important de știut ce se consideră utilizare corectă. Am încercat să colectăm toate informațiile relevante și să le transmitem într-un limbaj ușor de înțeles pentru a prelungi condiția bună a produselor comandate și să puteți fi la curent în ceea ce privește garanția. Haideți să începem!

Share

Garanție FansBRANDS de șase luni

Oferim o garanție de producător de 6 luni pentru aproape toate produsele disponibile în magazinul FansBRANDS!

2 ani garanție pentru ceasuri

Oferim 2 ani de garanție de producător pentru ceasurile disponibile la FansBRANDS (ceasuri Ferrari). Mai multe informații privind garanția ceasurilor sunt disponibile al următorul link.

La ce produse se referă?

Practic la aproape toate produsele: pantofi, tricouri, șepci, pulovere, pantaloni, etc., atică la toate articolele de îmbrăcăminte. În plus, și la accesorii: portofele, genți, etc. Există desigur și produse pentru care nu putem oferi garanție, cum ar fi: cărți, parfumuri, obiecte fragile (cești).

În cel din urmă caz, am spus deja de nenumărate ori că cea mai bună soluție este de a înregistra un clip video cum deschizi ambalajul produsului comandat după preluare. Acest lucru este important, deoarece dacă un produs fragil a suferit daune în timpul transportului, aceasta este singura cale de a dovedi acest fapt. Așadar, înregistrează un clip video!

Care sunt problemele acoperite de garanție?

Această întrebare este una sensibilă când vine vorba de articole de îmbrăcăminte, însă la FansBRANDS, facem tot posibilul pentru a gestiona în mod corespunzător problemele reale acoperite de garanție.

Spun reale deoarece mulți încearcă să înlocuiască (fără succes) produse rupte, spălate în exces - gestionate în mod necorespunzător.

Problemele acoperite de garanție provin întotdeauna din erori de producător ivite în timpul utilizării corecte. Problemele de producător sunt cele care au existat deja în momentul vânzării, dar nu au putut fi observate în cadrul verificării lor. Asemenea probleme pot fi cele de cusătură, de lipire sau de material.

Care nu sunt probleme acoperite de garanție?

Multe persoane ar dori să le înlocuim produsele în multe feluri, dar din păcate, există nenumărați clienți care și-au distrus articolele comandate din propria vină. În aproape toate cazurile putem spune ce a pățit produsul, deoarece la FansBRANDS, nu doar comercializăm produsele, ci le purtăm în fiecare zi, așadar suntem conștienți de utilitatea lor.

  • Ruperile, spargerile evidente nu sunt probleme acoperite de garanție.
  • Dacă, de exemplu, în ciuda instrucțiunilor de spălare, clientul spală produsul la o temperatură mai mare, iar aceasta se decolorează sau se dezlipesc logourile imprimate, nici aceasta nu reprezintă o problemă acoperită de garanție.
  • Dacă produsele nu sunt utilizate în condiții normale, acest fapt are ca rezultat invalidarea garanției. De exemplu, pantofii distribuiți de noi nu sunt potrivite pentru fotbal sau sport - problemele cauzate de asemenea activități se pot recunoaște imediat.

Poți găsi instrucțiunile de utilizare la următorul link. Respectă sfaturile din instrucțiuni!

Cazuri speciale

Ar putea exista cazuri extreme în care vreunul din parametrii unui produs nu corespunde celor descrise. În asemenea cazuri, înlocuim produsul și suportăm costurile de transport!

  • Când mărimea pantofilor nu corespunde cu cel indicat pe cutie. Îi înlocuim!
  • Când fotografia de pe pagina web nu reflectă produsul primit. Îl înlocuim! (Cu excepția produselor în cazul cărora fotografia este doar o ilustrație, de exemplu deoarece produsul nu a fost încă fabricat)

Ambalaj deteriorat la predarea de către curier?

În cazul în care s-a deteriorat ambalajul produsului, și consideri că articolele comandate ar putea fi deteriorate sau deficiente, atunci NU PRELUA COLETUL!

Dacă totuși decizi să îl preiei, înregistrează un clip video cu deschiderea ambalajului! În caz de defecte, aceasta este unica metodă de a dovedi faptul că ai dreptate.

Garanție pentru produse fragile

IMPORTANT! În cazul produselor fragile, ÎNREGISTREAZĂ UN CLIP VIDEO despre deschiderea ambalajului și verificarea produsului în toate cazurile, indiferent de condiția ambalajului. În caz contrar, nu vei putea dovedi faptul că produsul a fost dăunat în timpul transportului! Nu suntem în măsură să acceptăm fotografii ca dovezi.

Retur 180 zile

Poți vedea în mai multe locuri faptul că la FansBRANDS, beneficiezi de o garanție de retur de 180 zile. Această garanție se referă atât la cumpărăturile personale, cât și cele online.

În acest caz, putem prelua numai produse intacte, neutilizate împreună cu cutia intactă a produsului și factura originală!

Mai multe informații cu privire la procesul de retur sunt disponibile la următorul link.

Instrucțiuni de utilizare pantofi Puma, Ferrari, Mercedes, BMW

- Etichetarea pantofilor

Încercăm să prezentăm cât mai multe informații privind pantofii comercializați pe pagina web. Poți găsi detalii și pe cutia pantofilor. Eticheta din înăuntrul pantofilor conține următoarele informații:

  • Locul de origine – locul unde a fost efectiv produs pantoful
  • Nr. model – codul de produs al pantofilor, disponibil și pe pagina web.
  • Mărime – mărimea este prezentată conform măsurărilor în UK (Anglia), EUR (Europa), US (Statele Unite), cât și în centimetri, cum sunt afișate și în tabelul nostru de mărimi și selectorul de mărimi.

- Materialele principale ale pantofilor

Pantofii disponibili în magazinul online FansBRANDS sunt fabricați în majoritate din imitație de piele sau textil. Desigur, poți găsi și pantofi de piele sau velur, dar există și posibilitatea ca în magazin să fie disponibile și pantofi de calitate mai bună și mai scumpi. Dacă nu găsești asemenea informații cu privire la un anumit produs, atunci contactează-ne cu încredere pe telefon sau prin e-mail!

Parte superioară

Parte superioară

Căptușeală și branț

Căptușeală și branț

Talpă exterioară

Talpă exterioară

Piele (piele naturală)

Bőr (természetes bőr)

Piele peliculizată

Cipő bevonatos bőr

Textil

Textil

Alte materiale

Alte materiale

- Destinația pantofilor

Nu toate tipurile de pantofi pot fi utilizate în toate situațiile. De exemplu, pantofii Drift Cap nu pot fi utilizați în cadrul drumețiilor. În general, se poate afirma că nici unul dintre modelele de pantofi disponibile în magazinul nostru sunt potrivite pentru a juca fotbal! Defectele apărute din cauza utilizării necorespunzătoare nu sunt acoperite de garanția, așadar ține cont de acest fapt! La FansBRANDS, te poți întâlni cu următoarele tipuri de pantofi:

  • Încălțăminte sport, pantofi handbal, interior: pot fi utilizați numai în interior.
  • Încălțăminte sport, pantofi baschet, interior: pot fi utilizați numai în interior.
  • Încălțăminte sport, pantofi de alergat: pot fi utilizați în interior și în aer liber.
  • Încălțăminte sport, pantofi de alergat, teren: pot fi utilizați în condiții de aer liber.
  • Încălțăminte sport, pantofi tenis: pot fi utilizați în interior și în condiții de aer liber.
  • Încălțăminte sport, pantofi fitness: pot fi utilizați numai în interior.
  • Încălțăminte sport, pantofi de drumeție: pot fi utilizați la excursie, la drumeție.
  • Încălțăminte de timp liber: pantofi care nu sunt purtați în mod regulat, pentru timp liber – și nu
  • Încălțăminte pentru activități de tipul sporturilor competitive: compoziția materialelor, designul părții superioare și modelului, structura părții inferioare permit mișcare în special activă – cu excepția condițiilor de vreme de iarnă.
  • Încălțăminte de primăvară-toamnă pentru utilizare în mod regulat: pantofi meniți pentru a fi purtați în mod regulat – cu excepția condițiilor de vreme de iarnă.
  • Încălțăminte de vară pentru utilizare în mod regulat: pantofi a căror material și structură permite ventilația mai bună a picioarelor
  • Papuci: încălțăminte compusă din parte superioară sau din benzi, menite în primul rând a fi purtate ocazional în casă, sau la ștrand, eventual pot fi de modă.
  • Încălțăminte extremă de modă: încălțăminte cu structură specială și/sau talpă subțire-scurtă și/sau cusături unice și/sau culori remarcabile și/sau compoziție de materiale speciale, etc., în principal de modă

- Curățare, îngrijire

Prin îngrijire, se înțelege curățarea încălțămintei de murdărie, tratarea culorii și părții superioare cu diferiți agenți, îmbunătățirea, regenerarea aspectului încălțămintei, și pregătirea sa pentru utilizare regenerabilă. Ocazional, scopul tratării este și menținerea sau îmbunătățirea celorlalte caracteristici ale încălțămintei.

  • Piele (naturală) – murdăria de pe partea superioară din piele a pantofilor se îndepărtează cu un textil moale, o perie moi, iar murdăriile mai persistente cu o radieră de piele, în ambele cazuri când pantofii sunt uscați. Aplicați un strat subțire de cremă de pantofi de culoare identică pantofilor, eventual incoloră, pe suprafața curată și uscată, lăsați pantofii timp de câteva minute, iar apoi lustruiți-i. Ocazional, puteți utiliza autoluciu cu silicon. Nu curățați niciodată pantofii de piele în stare umedă sau cu apă!
  • Piele peliculizată – îndepărtează murdăria ușoară de pe partea superioară cu ajutorul unei bucăți de textil moale, iar apoi tratați pantofii cu agenții de îngrijire recomandați pentru acest material.
  • Velur sau piele nubuc – murdăria ușoară de pe partea superioară se îndepărtează cu o perie cu fire moi! Suprafața se poate uniformiza cu ajutorul unei perii de curățat pantofi cu cauciuc (se aplică numai într-o singură direcție!). Murdăriile mai persistente pot fi îndepărtate cu o radieră de piele. Pe urmă se recomandă ștergerea pantofilor cu un burete de curățare velur - nubuc. În final, aplicați în mod uniform spray velur - nubuc de culoare identică părții superioare sau incolor pe toată suprafața părții superioare!

  • Nu curățați niciodată pantofii din velur sau piele nubuc în stare umedă sau cu apă! Nu utilizați cremă de pantofi!
  • Piele grasă – se curăță conform prevederilor în cazul pantofilor din piele velur, se întreține cu cremă de pantofi din piele grasă sau grăsime pentru piele
  • Piele lăcuită – îndepărtați murdăria cu o perie cu fire moi sau o bucată de textil moale, ușor umezită, iar după uscare, lustruiți pantofii cu o bucată de textil moale. Puteți utiliza agent de curățare piele lăcuită, dar evitați utilizarea cremelor de pantofi!
  • Piele ecologică – îndepărtați murdăria cu ajutorul unei bucăți de textil umezită ușor cu apă caldă, uscați pantofii fără utilizarea unei surse de căldură radiante, iar apoi lustruiți-i cu o bucată de textil moale! Puteți utiliza șampon recomandat pentru piele ecologică în conformitate cu prevederile instrucțiunilor de utilizare. Nu utilizați cremă de pantofi!
  • Textil – îndepărtați praful și murdăria cu ajutorul unei perii cu fire moi – utilizat în mod exclusiv în acest scop! Pentru îndepărtarea murdăriilor mai persistente, recomandăm utilizarea unui șampon de textil special, cu respectarea prevederilor instrucțiunilor de utilizare.
  • Părți superioare combinate – produse din mai multe materiale – realizează curățarea recomandată pentru materialele respective, având grijă să nu produci daune celorlalte materiale! În cazul în care materialele diferă în mod extrem, poți utiliza șampon dezvoltat și recomandat pentru pantofi conform prevederilor instrucțiunilor de utilizare.
  • Îngrijirea încălțămintei care conțin GORE-TEX sau membrane similare se recomandă în mod exclusiv cu utilizarea produselor recomandate de producător în acest scop.
  • Căptușeli – dacă este necesară curățarea căptușelilor, efectuează curățarea conform materialelor indicate pe etichetă și prevederilor de mai sus!
  • Talpă – se curăță în stare uscată, cu o perie cu peri aspri! În cazul în care talpa rămâne murdară, se poate șterge cu o cârpă umezită, dar ai grijă să nu murdărești partea superioară!

- Câteva sfaturi și avertizări

Nu uita de sfaturile și avertizările de mai jos, deoarece ar putea avea ca rezultat deteriorarea pantofilor!

  • Pantofii comercializați de noi nu sunt impermeabili - cu excepția celor indicați. Pantofii cu partea superioară din nubuc, velur și textil nu sunt deloc impermeabili!
  • Încălțămintea cu parte superioară închisă se va purta numai cu șosete!
  • Elementele de închidere (șireturi, velcro, agrafe, etc.) se vor desface cu fiecare încălțare, descălțare, deoarece în caz contrar se pot deteriora!
  • Elementele de închidere se vor fixa în măsură să permită deplasarea minimă a călcâielor în interiorul pantofilor, pentru a evita deteriorarea căptușelii!
  • La încălțare, se va utiliza un încălțător de pantofi!
  • După utilizare se vor utiliza șanuri de încălțăminte sau hârtie în interiorul pantofilor pentru a întinde pliurile produse în timpul purtării lor!
  • Pantofii umeziți se vor usca - cu șanuri sau hârtie în interior - într-un loc ventilat, îndepărtat de căldură radiantă!
  • Este foarte important ca pantofii să fie schimbați, de preferință, zilnic! Transpiră chiar și picioarele fără predispoziția de a se transpira, ceea ce este absorbit de căptușeală (sau partea superioară a pielii în cazul pantofilor necăptușiți). Pantofii trebuie să elimine această transpirație, deci trebuie lăsați și ventilați pentru un timp. În caz contrar, materialele se vor deteriora mai rapid.
  • Părțile brodate sunt în special vulnerabile!
  • Se recomandă purtarea încălțămintei corespunzătoare vremii!
  • Dacă pantofii suferă o defecțiune mică, acestea trebuie reparate imediat, deoarece astfel se elimină eventuala distrugere a pantofilor!

Instrucțiuni de utilizare produse Formula 1

- Introducere instrucțiuni de utilizare

La cumpărături, este în special de important selectarea articolelor de îmbrăcăminte corespunzătoare utilizării lor (sport, timp liber), precum și sportului, cu luarea în considerare a gradului de utilizare.

Dacă cele de mai sus nu se iau în considerare, acesta poate avea ca rezultat utilizare incorectă și deteriorare prematură, așadar te rugăm să citești cu atenție informațiile de pe etichete (cusute și expuse pe produse) și să ne ceri ajutorul înaintea cumpărăturilor!

- Etichetare și compoziția materialelor

În cazul articolelor de îmbrăcăminte, puteți găsi informațiile necesare în două locuri: pe eticheta cusută și pe cea expusă pe produse (sau în cazul anumitor produse, dacă este cazul, pe ambalaj).

Informațiile disponibile pe produse sunt cele următoare:

  • compoziția materialelor produsului
  • mărime
  • simboluri de utilizare
  • denumirea produsului
  • marcă de identificare (un număr de articol în plus față de denumirea mărcii)

- Informații disponibile pe eticheta cusută

Compoziția materialelor:

  • Cotton = bumbac
  • Viscose = viscoză
  • Polyester = poliester
  • Polyamide = poliamidă
  • Acrylic = poliacril
  • Wool = lână
  • Elastane = elastan (poliuretan, fire flexibile)
  • Duck down = puf de rață
  • Duck feather = pene de rață

Mărime:

Te rog să citești cu atenție mărimile de pe produs, deoarece ar putea exista unele pe care le cunoști și tu. În mod caracteristic, pe produsele noastre figurează mărimile mai multor țări.

De exemplu:

US (Statele Unite ale Americii): L CAN (Canada): G D (Germania): 40 UK (Regatul Unit): 14 F (Franța): 42 E (Spania): 44 I (Italia): 44

Mărimile îmbrăcămintei pentru femei se referă la aceeași mărime anatomică, în conformitate cu indicările diferitelor țări. Acesta este cazul și pentru produsele pentru bărbați. Agenții noștri de vânzări pot oferi mai multe informații în acest domeniu.

Simboluri de utilizare cusute:

Mosáshoz használt jelképek

Numerele indicate în simbolul de spălare reprezintă temperatura maximă permisă de spălare. Simbolul de mâini permite numai spălarea manuală, la o temperatură maximă de 40 °C. Există temperaturi de spălare mai mari în plus față de cele indicată, dar majoritatea produselor noastre se poate spăla la temperaturi conform prevederilor de mai sus. O liniuță sub simbol avertizează la necesitatea de tratare delicată, iar două liniuțe, la necesitatea de tratare extrem de delicată. Simbolul fără liniuță, dar cu indicarea temperaturii de spălare reprezintă operațiunea mecanică obișnuită.

Indicații privind înălbirea:

Indicații privind înălbirea:

Triunghiul cu marcajul Cl (clor) înăuntru reprezintă posibilitatea de înălbire cu clor.

Indicații privind călcarea:

Temperatura maximă de călcare este indicată cu ajutorul unuia, două sau trei puncte.

  • Un singur punct permite călcarea la o temperatură a fierului de 110 °C, ceea ce este considerată temperatura de călcare obișnuită pentru textile sintetice sensibile.
  • Două puncte permit călcarea la o temperatură a fierului de 150 °C.
  • Trei puncte permite călcarea la o temperatură a fierului de 200 °C.

Nu se recomandă experimentarea cu temperatură de călcare, deoarece s-ar putea ca datorită unui mod respectiv de fabricare (ex. colorant sensibil la căldură, utilizarea firelor elastice, etc.), producătorul indică o temperatură mai scăzută față de cea obișnuită pentru a evita deteriorarea materialului.

Indicații privind curățarea chimică:

Indicații privind curățarea chimică

  • În cazul marcajului cu litera „A”, se pot utiliza toate tipurile obișnuite de solvenți, utilizate în cadrul curățării chimice.
  • În cazul marcajului cu litera „P”, se poate utiliza percloretilena și alți solvenți corespunzători.
  • În cazul marcajului cu litera „F”, se pot utiliza fluor și benzină.

Indicații privind uscarea:

Indicații privind uscarea

Marcajul cu un singur punct amplasat în simbol reprezintă o temperatură de uscare mai scăzute, iar două puncte în simbol reprezintă o temperatură mai ridicată.

Important: Simbolurile trase peste cu un X reprezintă întotdeauna o interzicere, adică un tip de tratament interzis.

- Instrucțiuni de utilizare și tratare sub formă de text

  • La prespălare, produsele colorate (cu excepția culorilor pastel) se recomandă a fi spălate separat, deoarece astfel, excesul de colorant „ieșit” pe suprafața materialului se elimină fără a modifica culoarea altor articole.
  • Blugii din pânză care se decolorează (și celelalte produse similare) trebuie spălate întotdeauna separat și întorși pe dos.
  • Însă produsele cu șuvițe pe partea din spate nu trebuie spălate întoarse pe dos, deoarece firele scurte care se elimină eventual se pot lipi pe suprafața articolelor de îmbrăcăminte spălate împreună cu acestea.
  • Tricotajul articolelor tricotate devine mai slab datorită spălării, așadar se recomandă spălarea lor încă înaintea primei purtări.
  • După scăldat în apă de mare sau apă termală, costumele de baie trebuie clătite în mod direct cu apă curgătoare, iar apoi spălate cu detergent lichid pentru rufe sensibile. Cremele de protecție solară trebuie îndepărtate cu detergent pentru rufe sensibile. Nu usca niciodată costumul de baie la soare, și nu îl lăsa pentru mult timp în prosop! Suprafețele din beton pot dăuna materialului costumului de baie. Așază-te întotdeauna pe un prosop!
  • Geaca din puf trebuie întotdeauna spălată (dacă este posibil) conform simbolurilor de tratare cusute! Uscarea trebuie să aibă loc întotdeauna la temperatura camerei, ferit de surse de căldură radiantă, cu geaca așezată pe jos. În timpul uscării, produsul trebuie întors, iar puful afânat. Dacă matlasarea pentru prevenirea deplasării pufului este deasă, s-ar putea ca puful să nu fie eliberat în mod corespunzător prin agitare. În asemenea cazuri, este necesară așa-zisa „sfărâmare” a pufului din geacă. Dacă acesta este cazul, este necesar efort fizic semnificativ, însă geaca își va recăpăta aspectul original.
  • Produsele cu fermoar și închizătoare tip velcro trebuie spălate întotdeauna în condiția lor închisă, deoarece astfel se previne uzura dar și dăunarea celorlalte părți ale produselor de către dispozitivele de închidere.
  • În funcție de compoziția materialelor și natura textilelor, pentru a preveni deformarea, uscarea mai multor tipuri de pulovere este permisă numai așezându-le pe jos conform formei lor originale. Așadar, puloverele din lână sau bumbac pur, dar și puloverele din material mixt lână-acrilic se recomandă a fi uscate conform celor de mai sus.
  • Produsele din lână și de tip lână se vor spăla în mod exclusiv cu detergent pentru lână!
  • Modelele imprimate nu se pot spăla!
  • Pilingul este o dispoziție naturală a tricourilor și puloverelor din material mixt bumbac-poliester. Amânarea și reducerea măsurii de piling se poate realiza prin spălare pe dos, și călcării cu fier de călcat după spălare.
  • După spălare, suprafața încă umedă a produselor din material polar trebuie netezită prin periere în direcția firelor. Astfel, produsele își vor menține suprafața originală pentru mult timp.

- Informații IMPORTANTE

  • Toate produsele trebuie tratate conform simbolurilor de tratare cusute și instrucțiunilor sub formă de text! În caz contrar, produsele s-ar putea deteriora, iar dreptul la garanție al clienților se poate limita sau invalida.
  • Este interzis intrarea în contact a produselor cu detergenți sau balsamuri de rufe în stare concentrată!
  • Produsele cu combinații de culori sau decorate cu paspoaluri necesită atenție sporită, utilizați numai detergenți pentru rufe sensibile pentru spălarea lor, astfel se poate evita decolorarea!
  • Majoritatea articolelor de îmbrăcăminte din prezent sunt ușoare de gestionat, ceea ce include și spălatul, așadar înmuierea este în mod normal redundantă. Dacă totuși consideri că produsul este mai murdar, atunci îți recomandăm să utilizezi prespălarea! În timpul înmuierii – în special dacă produsul este lăsat în soluția de spălare pentru un timp excesiv – s-ar putea ca produsele să devină pătate.

Garanția Ceas Ferrari

2 ani garanție internațională limitată Ceas de mână Scuderia Ferrari

Scuderia Ferrari a fost întotdeauna mândră de pasiunea sa pentru competiție și proveniența italiană. Colecțiunea de ceasuri de mână pentru bărbați și femei Scuderia Ferrari Orologi poartă în sine toată palpitația plină de pasiune și stilul rafinat pe care le doresc fanii acestei echipe renumite peste tot în lume. Felicitări pentru achiziție.

Suntem o companie ecologică. Pentru a proteja pădurile și să nu utilizăm prea multă hârtie, ți-am pus la dispoziție informațiile privind pornirea, îngrijirea și mentenanța ceasului, precum și privind garanția și centrul de service online, la următoarea pagină https://repairs.mgiservice.com/ferrari

Vă rugăm să păstrați factura datată, care include numele revânzătorului și numărul de articol al ceasului! Acest document este necesar și esențial pentru orice procedură de garanție. Vă rugăm să nu aruncați produsul cu deșeurile menajere! Pentru protecția mediului și sănătății umane, vă rugăm să amplasați în recipientul de colectare desemnat în scopul reciclării corespunzătoare!*

Condiții de reparare sub garanție

Repararea sub garanție a produsului este realizată în perioada de garanție, de centrul de service sub garanție desemnat de reprezentanța mărcii (FansBRANDS), produsul fiind transmis centrului de service de către reprezentanță. Orice probleme de garanție trebuie raportate comerciantului, iar produsul returnat la adresa acestuia. Adresa noastră (aici puteți returna ceasul deteriorat): FansBRANDS, Ungaria EU 2600 Vác, Rádi út 1-3.

Contact servicii clienți: Tel.: +40316312751 email: sales@fansbrands.com. Returnarea produsului este sarcina și se efectuează pe costul consumatorului. În plus față de produs, în service se va trimite și jurnalul de garanție, factura sau copia acesteia, deoarece repararea sub garanție este posibilă numai cu aceste documente. La ce se referă garanția?

Garanția de producător se referă numai la structura ceasului, dacă se poate dovedi că eroarea există încă din fabrică. Acest fapt este verificat de producătorul produsului, care va decide dacă structura sa prezintă într-adevăr erori de fabrică sau erorile structurale provin din utilizarea necorespunzătoare. Deteriorarea carcasei ceasului, sticlei ceasului, coroanei sau curelei, și schimbarea bateriilor nu sunt acoperite de garanție. În plus, reparația sub garanție nu se poate valida nici în cazul spargerii ceasului. Dacă intervine orice tip de solicitare de service al ceasului (schimb baterii, reparare curea, etc.), reparațiile pot fi efectuate numai în centrul de service de garanție (în Ungaria, acesta este reprezentat în toate cazurile de FansBRANDS), orice reparații efectuate în alte locuri vor avea ca rezultat invalidarea garanției ceasului.

Dacă structura ceasului se deteriorează sau se strică, informații detaliate privind reparația sa sunt disponibile pe pagina web a producătorului, la următorul link: https://repairs.mgiservice.com/ferrari

Textul original în limba engleză este disponibilă în cutia ceasului