• Livrare

    2-4 zile lucrătoare

  • Livrare gratuită

    peste 390 lei

  • Cadou

    cu fiecare comandă

  • Garantie de returnare

    180 de zile

Informații de livrare

Livrari in Romania
Costul de livrare 34,9 Lei
Livrare gratuită Pentru comenzi mai mari de 390 Lei
Termenul de livrare 2-4 zile lucrătoare
Serviciul de curierat GLS
Urmărirea pachetului Urmărirea coletelor GLS
  • Termen de livrare în România: 2-4 zile lucrătoare
  • Costul de livrare în România: 34,90 Lei,
  • Livrare gratuit peste 390 Lei
  • Livrare în zilele de weekend și de sărbători legale: serviciul clienți, procesarea comenzilor și livrarea sunt suspendate în aceste zile.
  • Anularea, modificarea comenzii: este posibilă modificarea sau anularea unei comenzi până la ora 11:00 într-o anumită zi lucrătoare. În caz contrar, pachetul va fi trimis, iar în caz de refuz se va aplica o taxă de livrare.

Urmărirea coletului

  • Vei găsi numărul coletului tău în emailul trimis din partea serviciului de curierat
  • În cazul GLS, atunci FĂ CLIC AICI și verifică statusul livrării coletului tău după furnizarea numărului colectului. Poți obține informații adiționale cu privire la detaliile livrării coletului tău de la serviciul pentru relații cu clienții GLS. Și noi la ei apelăm în asemenea cazuri. Date de contact GLS: în timpul zilelor de lucru între orele 8:00 și 18:00. Nr. de telefon central GLS: 0269 501 900 Alte date de contact GLS: clic aici!
  • În cazul UPS (livrări în afara UE), FĂ CLIC AICI și furnizează numărul de înregistrare a comenzii pentru a verifica statusul coletului tău!
  • Pe pagina noastră web, poți urmări numai statusul comenzii tale, ceea ce se finalizează atunci când noi predăm coletul serviciului de curierat. De atunci încolo, vei putea obține informații adiționale numai din partea serviciului de curierat.

Întrebări frecvente

Se pot prelua comenzile și personal?

Comenzile nu pot fi preluate personal, deoarece showroom-ul FansBRANDS® a fost desființat în 2021, funcționează numai în calitate de birou. Iar produsele nu sunt disponibile fizic în birou.

De ce întârzie coletul meu?

Ești sigur că întârzie? Termenele de livrare se referă la zilele de lucru. De obicei, serviciul de curierat nu lucrează în weekend, în zilele de sărbători, respectiv de sărbătoare legală. Dacă nu ai primit încă notificare din partea serviciului de curierat, atunci contactează serviciul pentru relații cu clienții FansBRANDS® prin email sau telefon!

  • Poți găsi numărul coletului în emailul primit de la GLS (pe teritoriul Ungariei).
  • Poți verifica starea coletului tău cu ajutorul numărului coletului, pe pagina web GLS: https://gls-group.com/RO/en/parcel-tracking
  • Dacă în urma ultimei actualizări au trecut mai multe zile lucrătoare, contactează serviciului pentru relații cu clienții GLS!
  • Date de contact GLS: în timpul zilelor de lucru între orele 8:00 și 18:00.
  • Nr. de telefon central GLS: 0269 501 900
  • Alte date de contact GLS: clic aici!
  • În cazul unui alt prestator de servicii, poți căuta informațiile de urmărire în notificarea email.
  • Pe pagina noastră web, poți urmări numai statusul comenzii tale, ceea ce se finalizează atunci când noi predăm coletul serviciului de curierat.

Primesc notificare de la serviciul de curierat?

IMPORTANT! În cadrul comenzii, trebuie să furnizezi emailul și numărul de telefon corecte, deoarece vei primi notificările la acelea!

  • Email: vei primi mai multe emailuri din partea GLS, UPS și serviciul poștal care includ informații importante.

Cum pot modifica adresa de livrare?

Poți solicita modificarea adresei de livrare la serviciul de curierat.

  • IMPORTANT! În cadrul comenzii, trebuie să furnizezi emailul și numărul de telefon corecte!
  • Înainte de livrare, serviciul de curierat îți va trimite o notificare prin email cu privire la data preconizată a livrării.
  • Contactează serviciul de curierat la una din datele de contact furnizate în mesaj.

Pot deschide coletul înainte de preluare?

  • Coletul nu se poate deschide înainte de preluare.
  • Dacă ai îndoieli cu privire la conținutul coletului, eventual dacă ambalajul a suferit daune, respectiv ai comandat un produs fragil, îți recomandăm să realizezi o înregistrare video a despachetării, pe care se văd bine produsele!
  • În caz de daune sau lipse, noi transmitem reclamația către serviciul de curierat, iar o înregistrare video poate accelera evaluarea și poate contribui la succesul procesului.

Trebuie plătite costurile vamale?

  • Pe teritoriul Ungariei și al UE, nu există taxe de vămuire.
  • Dacă dorești livrarea în afara UE, atunci POT EXISTA cheltuieli de vămuire adiționale.
  • Cheltuielile vamale și celelalte impozite trebuie suportate întotdeauna de client.
  • Poți solicita informații detaliate la autoritatea competentă a țării respective.
  • La FansBRANDS®, nu suntem în măsură a furniza informații cu privire la taxele vamale.
  • Nu putem reglementa, și nu putem influența legislația vamală și fiscală a țării respective.